Verlengen ruiterbewijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karin1986

Verlengen ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 12:20

Hallo!

Ik heb nu al een jaar of 8 mijn ruiterbewijs. Ik heb het destijds gehaald omdat iedereen zei dat het verplicht werd. Inmiddels zijn we dus 8 jaar verder en ik ben nog nooit aangehouden om mijn ruiterbewijs te laten zien. In september kreeg ik een brief thuisgestuurd met een acceptgiro voor verlenging van het ruiterbewijs.... en ik heb hem niet verlengd.

Nu denk ik: stom, want misschien moet ik het straks weer opnieuw halen. Wat denken jullie? Moet je het dan weer opnieuw halen? Kan ik het nu alsnog verlengen?

mschuring

Re: Verlengen ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 12:22

hoi hoi altijd verlengen ik heb hem ook al een jaar of acht maar ik doe het elke jaar wel zou het gewoon blijven doen.
er zit ook een verzekering bij in dus als er ooit wat gebeurt ben je wel verzekert.
dus gewoon de rekening betalen doe ik elk jaar ook weer en het kan nog wel.
dus gewoon doen.

groetjes marjan.

Morrie

Re: Verlengen ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 13:48

ja je moet hem opnieuw halen tegenwoordig, heeft een stalgenootje van mij ook gehad.
Ik heb hem vroeger een keer laten verlopen, toen kon ik hem na wel 10 jaar weer probleemloos verlengen, maar nu, in het computertijdperk, kan dat niet meer..... jammer dus !