Ik heb dringend een nieuwe rijbroek nodig, heb veel van die Mondoni's gehad, maar die krengen vallen steeds eerder uit elkaar. Die wil ik eigenlijk niet weer. De Eurostars, Pikeur en andere merken zijn nu echt even onbetaalbaar.
Wat vinden jullie van de Harry's Horse broeken? De zomerbroeken met de ruitjes? En de Classic Full Seat? Hoe vallen de maten???
Ik ben er heel te vreden over. Ik heb 3 jaar geleden tweedehands rijbroek gekregen. En hij is nog steeds heel. Pluizen doet hij ook bijna niet. En hij zit heel lekker.
hoi, ik heb vorig jaar begin zomer een harry horse zomerbroek gekocht. Zit nog steeds uitstekend uit en zit wel oke. Maten vallen wel klein, bij dat model tenminste( hoog tailleband), ik moest maat 38 terwijl ik normaal 36 heb......Maar ben er wel tevreden mee, hoor >rijdt erg lekker en nog steeds geen slijtage ofzo!!
Heb er meteen 2 gehaald, zijn stevig en zitten super.
Deze vond ik ook gaaf bij Piaffe:
Eigenlijk had ik harrys horse afgezworen, gezien het feit dat ik 2 rijbroeken in zeer korte tijd versleten had... waren ook helemaal uitgelubberd. Maar ik denk dat het bij deze wel mee zal vallen. Dit spul vind ik erg fijn nl en had ik ook van het merk Eurostar (ging ook heel lang mee).
Ik ook, voor mij geen andere broeken meer dan de Xtrafits! Je voelt niet eens dat je ze aanhebt, in de zomer koel, in de winter lekker warm en inderdaad hetzelfde als de eurostar. Alleen hebben de eurostars wel steekzakken, maar je kunt niet alles hebben . Voor de rest echt super broekie!