Ruiterbewijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hilde66

Ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 13:23

Ik heb met de zoek-functie gezocht maar kon niet veel vinden.

Mijn vraag: waar heb je een ruiterbewijs gehaald en hoeveel was je daarvoor kwijt?

Ik wil er ook een halen maar weet niet zo goed waar. Ik zat wel te denken aan het reelaer maar dat is volgens mij ook duurder dan gewoon bij een manege ofzo.

Als iemand nog een manege ofzo in de buurt van Utrecht (amersfoort) weet waar je je ruiterbewijs kan halen weet, laat het me dan horen!

Let_be

Re: Ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 13:25

Pfffff, dat is voor mij alweer 5jr geleden, jeminee, weet niet eens een site te noemen.

Je kunt het wel in stappen halen en in 1 keer. Ik heb het in 1x gedaan. Heb hier zelfs nog een boek liggen, als het nog hetzelfde boek is mag je die wel overnemen (scheelt weer). Moet ik wel eff zoeken.

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:43

Ik heb in raalte mn ruiterbewijs gehaald.
Was echte en superleuke manege. *LOL* Aardige mensen en leuke paarden.
Je wordt er heel goed begeleidt. Ja

Ik was volgens mij bijna 200 euro er voor kwijt maar weet het niet zeker of het nou gulden of euro was Bloos

Het was op stal ''t realer (als ik het goed schrijf).

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:45

zo duur Bloos!!
ik kan het me niet meer herrineren , heb het van mijn moeder gekregen toendertijd.
heb het toen gewoon op de manege gedaan

sannaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 17:05

bij stal 't reelaer in Raalte kost het nu 240 euro en als je niet blijft slapen en eten krijg je 25 euro korting. Als je al een ruiterpaspoort hebt gaat er ook nog 15 euro af. Het boek krijg je van hen een maand voor het examen toegestuurd (zit bij de prijs in). Het is van vrijdagavond tot en met zondagmiddag.

Het is een hoop geld maar het slagingspercentage is vrij hoog. Dat is ook wel fijn. Bovendien doen deze paarden week na week niets anders.

ezzybezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 17:12

kijk op ruiterbewijs.nl hier kun je alles vinden, succes