Bestaan er regenjassen voor paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

navaja

Bestaan er regenjassen voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 20:44

De vraag stelt zich zelf al...voor mensen heb je van die regenjassen die je in zo'n vierkant tasje kan proppen en die eigenlijk niks wegen.
Bestaat er zoiets voor paarden?
Dus zonder voering e.d, maar gewoon zo'n lap plastic in de vorm van een paard Knipoog

vivanes

Re: Bestaan er regenjassen voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:06

Je bedoelt dus een ongevoerde regendeken. Mijn paard loopt met erge regen met een ongevoerde waterdichte deken op. Ontzettend fijn, maar wel schreeuwend duur. Op www.divoza.nl staan er vast genoeg tussen.

navaja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 21:14

Op zich is dat idd wat ik zoek, alleen wegen die dekens nog aardig wat en ben ik op zoek naar iets dat echt heel licht en klein verpakbaar is.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:33

Ik heb er een!
Is zo'n plastick doorzichtig ding, niet ademend, maar wel 100 % waterdicht. Ideaal voor op concours dus, als er weer eens een gigantische plensbui naar beneden komt.
Die van mij is van het merk Kingsland en heb hem gekocht op een internationaal concours bij Teun van Riel met zijn rijdende ruitershop. Ze hebben er ook dezelfde jasjes van. (whoei, een setje! Haha!)

navaja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 22:02

Super!!!!Heel erg bedankt voor je reactie! Dat is precies wat ik zoek...
en wat een idee om er een setje van te maken zeg Tong uitsteken... heb je dat ook echt gekocht??
Zijn site is under construction, maar ik hou hem in de gaten!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:05

Ik heb het setje, maar heb het eigenlijk nog nooit gebruikt als set Tong uitsteken
Meestal heeft het paard de deken op als er iemand aan de hand mee rond stapt. En dat jasje is alleen fijn als het echt hard regent, want je zweet je zelf er in kapot. De deken gebruik ik ook alleen met een dun fleecedekentje er onder...