Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Karin schreef:Ik denk dat je gelatine bedoelt.
Ik weet niet of het schadelijk voor ze is. Ben alleen wel benieuwd wat je een paard dan voor voedsel zou willen geven waar gelatine in zit.

maar de paarden zagen er wel goed uit,
Sassy77 schreef:ik ben een keer op een grote paarden ranch geweest
in de USA en die gaven al hun wedstrijd paarden maandelijks
een paar dagen gelatine door t voer; volgens hun was dat goed voor
het kraakbeen en smering van de gewrichten... of het echt
zo is weet ik nietmaar de paarden zagen er wel goed uit,
presteerden goed, dus echt schadelijk is het denk ik ook niet
Maar als je t zeker wilt weten vraag je t toch even aan je
dierenarts

beautylover schreef:ligt het aan mij,of heb ik nu geen zin meer om gelatine te gaan eten![]()
shadowflower schreef:je weet toch wel wat je eet ..... is net zoiets al parfum .. gemalen wormen ed ..... belachelijk als je dat niet weet
runningkawa schreef:In primeval zit ook gelantine
Ook voor de smering van gewrichten.
PinkyPower schreef:Ze lussen geen gelatine, zitten botten in en dat weten paarden heel goed, moet je ze maar een keek geven. (zitten eieren in)
shadowflower schreef:weet je dat niet ? je wilt niet weten wat er allemaal in die zooi zit

shadowflower schreef:weet je dat niet ? je wilt niet weten wat er allemaal in die zooi zit
shadowflower schreef:je weet toch wel wat je eet ..... is net zoiets al parfum .. gemalen wormen ed ..... belachelijk als je dat niet weet
want ik heb nog nooit gehoord dat er in parfum gemalen wormen zitten.Wel dat er vroeger rattenurine in "Musk" zat..Marloez schreef:ja PinkyPower dat gaat niet vor alle paarden op
de mijne hapt brood met worst net zo makkelijk weg als biks..
Maar gelatine is niet zo'n goed idee denkik om te geven..
Dat een pony brood met worst eet vind ik wel raar,, zoiets heb ik nog nooit gezien, krijgtie wel genoeg te eten?
PinkyPower schreef:Ik ken ook wel een pony die eierkoeken en dat soort dingen lust, maar dat is maar maar 1Dat een pony brood met worst eet vind ik wel raar,, zoiets heb ik nog nooit gezien, krijgtie wel genoeg te eten?
Laat ik nog wel even zeggen dat ik wel wat jonger was toen ik dat allemaal ging voeren hoor. Ik weet nu ook wel dat dat niet heel goed is
PinkyPower schreef:Marloez schreef:ja PinkyPower dat gaat niet vor alle paarden op
de mijne hapt brood met worst net zo makkelijk weg als biks..
Maar gelatine is niet zo'n goed idee denkik om te geven..
Ik ken ook wel een pony die eierkoeken en dat soort dingen lust, maar dat is maar maar 1Dat een pony brood met worst eet vind ik wel raar,, zoiets heb ik nog nooit gezien, krijgtie wel genoeg te eten?