familie is rond de 1.70,deze is nu in de 1.60... denk wel dat deze tot de 1.70 komt

maar die rug,is het zo erg dan? en gaat het weg/word het minder als ie klaar is met groeien?
jullie mening graag,ik ben best wel bezorgd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Missouri schreef::D
Maak je maar niet zo druk, zo erg is dat helemaal niet...
Als je er altijd goed aan denkt dat stuk onder je zadel, en dus de hals vanuit de schoft, goed loswerkt is er niks aan de hand.
Zo desastreus is die rug niet, wat gezonken is echt geen drama. Maar niet gelijk vanuit de stal bovenin trixen met rijden![]()

Alane schreef:dat komt nooit meer goed.... snel verkopen .
Het Paardje is 2, 5 jaar.. verwacht je dan een perfect gebouwd volgroeid dier?
pony van mijn dochter is nu 6 jaar en zag er vorig jaar nog krom uit, 2 jaar geleden was het nog erger en was de term "week in de rug" nog zeer mild ....
afwachten en thee drinken.... en je er niet aan ergeren/storen. Morgen maak je foto's en dan lijkt het paard weer te strak in de bovenlijn of overbouwd, of krom etc....

Cassidy schreef:Ik zie een overbouwd paard dat nog in de groei is, en een hoge schoft. Maar geen doorgezakte rug. Dat ziet er heel anders uit.

Cassidy schreef:Nogmaals, ik zie geen doorgezakte rug! Dit is een redelijk normale rug. Zal misschien aan een speciaal zadel moeten voor een hoge schoft, maar verder zie ik geen problemen.

Renske20 schreef:vlgend jaar ziet het er weer heel andes uit, en t jaar daarna en daar weer na ook
hij is nog volop in de groei, wat overbouwd nog en als hij strax goed ontwikkeld is, uitgegroeid en spieren heeft dan zal ie hoogstens wat veel schoft hebben, maar die rug is echt geen drama hoor!

lieferdje schreef:ik zie dus ook geen doorgezakte rug...dit is nog niet eens zo erg....ziet er allemaal niet zo erg uit.......
niks om je druk om t make paard is nog in de groei
Needje schreef:Helaas geen Kiefer Lusitano. ha ha. Een engels merk. Fijn klein zwart dressuurzadel. Krijg een Hulsebos, dus deze gaat weg. (mits ze de Hulsebos helemaal goed krijgen op z'n rug)

Needje schreef:Kan je dat zadel niet gewoon aan laten passen aan het paard straks?!
beautylover schreef:Needje schreef:Kan je dat zadel niet gewoon aan laten passen aan het paard straks?!
het jouwe of het mijn ?