de gripper, wie ervaring mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

de gripper, wie ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 22:05

ik zat net even de paard en co door te lezen Sigaar en nu stond er een artikeltje in over de gripper:

ken je de gripper al? het is een handig hulpmiddel, dat alle gereedschappen voor het indraaien en stiften/kalkoenen kan vervangen. ideaal voor het buitenseizoen! de gripper bestaat uit diverse onderdelen, waaronder ook een zelfboren tapelement, waarmee je snel schroefdraadgaten in het hoefijzer reinigt. op www.gripper.nl lees je alles over die gereedschap en kun je de gripper naar wens samenstellen en bestellen. meer informatie 0630667218

wie heeft dit, of heeft dit wel eens gebruikt?

als je het zo leest en de plaatjes ziet lijkt het me ideaal, maar is het ook echt zo ? Lachen

pol013

Re: de gripper, wie ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 22:15

Ik heb het ook zien staan maa ik zie er het nut niet van in. Ik roer een keer met een naald door de schroefgaten. Dan draai ik er even een tabje in. Daarna een (op lengte geknipt) oordopje erin en klaar!
op wedstrijd wip ik de oodopjes eruit en draai de schoeven erin.

Dat dit goed en snel werkt heb ik vandaag bewezen toen ik 2 minuten voor mijn proef ontdekte dat ik vergeten was de kalkoenen in te draaien.