Spook Avond

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meklabo

Spook Avond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 17:05

hallo,

morgen gaan we met een groepje snacht het bos is. en dan moet je met zn 2e omstebeurt een bepaalde weg lopen, de rest gaat zich dan verstoppen en om die 2 dan zo bang mogelijk te maken. dus is mijn vraag aan jullie wie hebben er nog leuke tips *LOL* het moet echt super eng worden. van te voren gaan we ook nog een super enge film kijken.. dus al jullie tips zijn welkom graag voor morgen avond.. want anders hebben we er niks meer aan Boos! Tong uitsteken

dankje Haha!

XxX

RoXanne

( ik weet niet in welk forum dit thuis hoord.. dus als hij fout staat zou iemand hem dan kunnen verplaatsen? *LOL* )

Eros

Re: Spook Avond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:22

dan moet je de film blair witch project kijken er gebeurd opzich niet veel in de film maar kvond hem zo eng ! het speelt zich in een bos af waar mensen blijven overnacht w8 ik zal even op internet recensie zoeken Knipoog Drie filmstudenten reizen naar het Black Hills bos om een documentaire te maken over de legendarisch Blair-heks. Na een tijd rondgelopen raken Heather, Josh en Mike verdwaald, onderkoeld en opgejaagd. Uiteindelijk wordt er nooit meer iets van ze vernomen. Tot een jaar later hun filmmateriaal wordt gevonden...

(het film materiaal word dus afgedraaid vet creepy een echte aanrader )

Kyona

Re: Spook Avond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:24

Met een enge film vooraf zal het vast wel lukken om in een spookachtige stemming te komen.
Misschien een bandrecorder mee met wat onheilspellende geluiden?