Wie heeft er sugesties?? Ik heb een auto dus het mag tot iets van maximaal 20 km weg zijn ongeveer (woon nu in Noord en ga verhuizen naar West). Het moet niet al te groot zijn(max iets van 100 paarden ofzo), ik heb niet zo'n zin in een paarden fabriek, vind ik niet gezellig. En tja verder, weidegang iig, een goede bak, en dan het liefst een binnenbak, en iig een stal waar de paardjes het goed hebben en niet elk zuchtje geld kost.
De stalling kosten moeten niet boven de 300,- euro uitkomen. En een manege heeft niet echt mijn voorkeur, ben meer op zoek naar een pensionstal. Ik ken Wennekers Aalsmeer, die vind ik dus te groot en te onpersoonlijk. Verder Taams in Oostzaan, volgens mij is dat wel een goede optie, maar hoor het graag van anderen! En de Amstelhoeve, Oudekerk, maar daar ben ik nog niet langs geweest, weet niet hoe groot dat is?
Nou een hoop eisen zo als ik het zo lees, hihi, maar ik vind het zo belangrijk waar je staat, je moet er toch elke dag heen en dan kun je maar beter met een hoop lol die kant op gaan dan dat je je er heen moet slepen
Nou wie weet er wat leuks of heeft juist slechte ervaringen met een stal in de buurt. Ik hoor het errug graag.
Groetjes!!