verkleurt BR event in de was?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

verkleurt BR event in de was?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 16:24

heb net een nieuwe BR event donkerblauw met cremekleurige bies gekocht, mijn vraag is of iemand weet of het donkerblauwe afgeeft in de was? anders is mijn bies direkt lichtblauw ofzo. En zou ik hem samen kunnen wassen met een lichtblauwe Br event?

groetjes lonneke

Renske_

Re: verkleurt BR event in de was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:39

ik zou hem de 1e keer niet samen wassen met ene lichtblauw dekje, afgeven kan nml altijd gebeuren

ik gooi donkere dekjes met een licht randje altijd eerst in een emmer koud water met azijn, en daarna pas in de wasmachine, dan verkleurd ie niet zo snel, en heb nog nooit uitgelopen kleuren gehad Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:54

ik heb n choco met n licht blauw randje, maar daar is niks van uitgelopen!!! hij is echt nog chocoladebruin met n lichtblauw randje Clown

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 17:30

love_sodera schreef:
ik heb n choco met n licht blauw randje, maar daar is niks van uitgelopen!!! hij is echt nog chocoladebruin met n lichtblauw randje Clown

Idem dito hier. Wél had ik problemen met de BR-pad maar dat bleek waarschijnlijk een productiefout dus ik heb van BR een nieuwe gekregen.