Ik weet dat ik het toch uiteindelijk zelf moet bepalen maar ik wou gewoon even jullie meningen, wat jullie zouden dan in mij geval.
De vrouw waar ik rijd is opzoek gegaan naar iemand die mijn privelessen kan geven(dressuur) en we hadden iemand via via gevonden, maar het bleek dat zei een hele harde en strengen manier van rijden heeft en dus ook in het les geven, en aangezien ik van plan ben om met 3 jongen paarden die nog heel groen zijn tegaan lessen vonden we dat geen goed idee. Nu zijn we bij een man gekomen die op een hoogniveau Dressuurt en ook lessen geeft. En hij vraagt 50
euries voor een uur, en dat zullen die lessen best waard zijn maar ik werk zelf niet(zoek wel werk) dus het hangt allemaal van me ouders af.. ze willen het best voor zolang betalen. maar nu zat ik tedenken dat ik om de week messchien kan lessen anders "betalen ze een slag in de ronten" of is dat geen slim idee want dan pak je messchien minder snel de dingen op dan dat je elke week les neemt. Ik kan natuurlijk ook iemand zoeken die een stuk minder vraagt en dan 2 of 3 keer in de week les nemen maar die zal dan denk ik niet op G.P niveua rijden.. dan kan ik denk ik beter van een super ruiter les nemen waar ik sneller hoger op kom(wat ik uiteindelijk wil). Kweet eigelijk niet echt wat is met dit berichtje wil bereiken, maar ik dacht messchien weten jullie of je beter om de week les kan nemen van een Topruiter of 3 keer in de week van een veel minder goede ruiter........Grtjeeess