- Hooi?
Halen we zelf van het land, en als dat op is kopen we zelf: de prijzen variëren maar gewoonlijk zit ik rond de 2 euro voor een klein baaltje.
Hoeveel je nodig hebt hangt er natuurlijk vanaf of je paard in een graswei loopt of in een paddock.
- Houtkrullen?
Dat gebruik ik niet en weet ik dus ook niet, sorry
- Stro?
Voor 35 pakken was ik de laatste keer 50 euro kwijt (kleine pakjes ook, anders krijg ik ze niet weggezet) - inclusief levering
- Voer 25kg. gewone korrel
Ik leg even naast mekaar wat Mush krijgt en de prijs erbij
* Pavo Basic +: 7,40 €
* Pavo Herbasan: 11,45 €
* Muesli (huismerk van de Aveve): 6,12 €
* Pavo Slobber: 10,35 €
* Bietenpulp: 5,20 €
* Melasse (huismerk Aveve): 6,12 €
* Maïsvlokken: 6,04 €
Ik merk wel dat ik in de zomer véél minder moet voeren als in de winter - ze loopt de hele dag buiten en dan zit er meer in het gras in.
- Zemelen
Voer ik sinds vorig jaar niet meer, maar ik geloof dat het iets tussen de 6 en 7 euro was.
- Halsters
Daarin kan je zo duur gaan als je wilt. Misschien kan je een kijkje nemen op de site van Divoza om een idee te krijgen. Mijn goedkoopste was 5 euro (Lidl), het duurste 75 (leder met naamplaat), dus het is maar wat je zelf wilt.
- Dierenarts
Die komt bij mij (*afkloppen*) gelukkig maar één keer per jaar, om in te enten. Dan ben ik 20 euro kwijt (combi influenza en tetanus) incl. voorrijkosten.
En per maand, tja, het hangt van zoveel dingen af hé... Ik hoop dat je er wat mee bent.