knotjes maken..! ((best wel spoedd..!))

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anika_Ses

knotjes maken..! ((best wel spoedd..!))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 10:50

weet iemand mischien hoe ik van die mooie **kwijllll..** knotjes kan maken..? in stapjes uit gelegd of zo?? Tong uitsteken ..ik probeer het wel vaak mooi maar 't mislukt gewoon echt TE vaak.. Verdrietig .. en heb je dan ook nog fotootjes?? geweldig..!!
Laatst bijgewerkt door Jantien op 14-05-05 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: MSN-taal uit bericht verwijderd.

none

Re: knotjes maken..! ((best wel spoedd..!))

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:54

Knotjes maken??
bedoel je dan met naald en draad of gewoon?
Gewoon kan ik je wel uitleggen.
ALs je het erg moeilijk vind is het misschien handig om eerst staartjes van de manen te maken. Gewoon met een kammetje een schijding trekken van ongeveer 2 a 3 vingers breed.
Ik zelf zet de rest gewoon even vast met de kam erin, maar als je het makkelijker vind kan je eerst gewoon staartejs maken (of een wasknijper erin zetten)
Nou, en dan gewoon die plukjes vlechten. Het is het makkelijkst als je de manen goed nat maakt. Zorg dat je strak vlecht en neit overal bobbels krijgt. En onderaan een elastiekje erin.
Nou en dan twee keer dubbel doen en weer een elastiekje erin. Gewoon vaak eofenen en het lukt vanzelf.
De eerste keer duurt het erg lang (een paar uurjte Tong uitsteken) maar als je maar vaak oefent gaat het vanzelf snel.