Iemand ervaring met dit zadel?? Ik kan namelijk mijn kieffer inruilen tegen een passier GT, ik heb zelf voor dat ik deze kieffer kocht een passier Gand gilbert gehad en ik vond dit een heerlijk zadel maar paste niet meer op mijn paard, nu dat hij weer veranderd is van bouw en ik een kieffer vreselijk vind zitten ben ik weer opzoek naar een ander zadel.
ik heb een GTE extra gehad. dat is een net als de GT alleen dan met extra diepe zit en extra breed zweetblad. ik vond hem kwa zit en beensteunen net zo zitten als een kiefer wien, maar kwa zitting beter. als je een gilbert gewent bent weet ik niet of je de GT lekker zult vinden zitten. ik vond em toen prettiger dan de gilbert, maar dat was omdat de gilbert van die dikke kniewrongen heeft dat heeft de GT dus niet. dit was mijn GTE.
ik heb een poosje geleden nog over de mail contact met passier gehad en de GT en GTE worden gewoon nog gemaakt. alleen hadden veel winkels hem uit het assortiment gegooid vanwege de gilbert (die veel meer verkocht word).
Je had natuurlijk ook je GG kunnen laten aanpassen
Had inderdaad gekund als dat mogelijk was geweest, de zadelmaker is thuis geweest om te kijken, maar er moest teveel aan gebeuren om hem passend te maken en dat zou alles behalve ten goede komen van het zadel, vandaar dat ik een ander zadel heb gekocht!