ik heb de beschikking over:
binnenbak
wei
bos
buitenbak
longeerpiste.
Ze worden gevoerd, uitgemest alles word gedaan alleen het poetsen/rijden/in en uit de wei halen moet je zelf doen. Waar ik sta krijg ik ook les. oohja weide gang niet het hele jaar door.
Nu is dit allemaal erg duur( 300 euro) en de sfeer is niet zo leuk meer als vroeg (komt door geroddel). Ook zijn er dingen waar ik me aan erger zoals: De eigenaar laat de klusjes vaak links liggen zoals de omheinig enzo. Nu werk ik erg hard om de stalling te kunnen betalen en als er een keer iets is dat ik de DA kan bellen. Omdat ik niet zomaar weg kan van mijn werk staat het paard dus veel binnen. Ik vind dat oneerlijk tegenover het paard. Het paard moet in de zomer ook wel eens lekker een halve dag in de wei staan. Maar dat lukt niet.
Nu zou ik naar een andere pension stal kunnen en dat is 10 minuutjes veder weg.(Ik heb een auto dus niet zo'n ramp) de voorzieningen daar zijn:
* Stallen 3X3
* Binnenbak
* Buitenbak
* Weidegang (super grote wei) (hele jaar door en word buiten gezet)
* Word gevoerd ( 3x daags en hooi/kuil er bij)
* Uitmesten (1x per week)
* Solarium
* Poets plaats
* Wasplaats
* Trailer verhuur
* Geen bos is een min punt!
En nog een paar goede dingen....en dat alles voor 265 euro per maand....minder geld en het paard word buiten gezet.
Maar ik die doos........vind het erg om weg te gaan van die stal.....ben daar al 7 jaar
maar voor me paard is het beter. Meedere mensen van mijn stal zijn daar heen vertrokken en die paarden zijn enorm opgeknapt.....Wat vinden jullie moet ik op houden met moeilijk doen en naar die stal gaan? of moet ik blijven?
).