maar toch ben ik benieuwd wat jullie denken over zijn bouw,is het toch meer voor naar de dressuur toe of meer naar het springen toe?
hij is btw van fruhling.
heeft zowel dressuurfamilie achter zich(crack c & flemmingh) als spring.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marijkedam schreef:ik zou zeggen op het eerste gezicht: springen.
Hij is compact en kort in de rug. Voor dressuur zie je ze vaak toch wat langer gelijnd. Wel een leuk paardje hoor.

Passival schreef:Ik denk dat hij goed kan springen, maar wanneer je veel oefent op dressuur kan hij volgens mij ook aardig dressuur lopen, maar ik denk wel dat springen m gemakkelijker afgaat

Mariek87 schreef:Sinds wanneer is kort in de rug een positief punt voor een springpaard?
Ik vind het ook meer een springpaard japsie schreef:ik kan het eigenlijk niet zo goed zien. ik denk dat ie in allebei aardig kan presteren, maar geen toppaard wordt.

japsie schreef:ik kan het eigenlijk niet zo goed zien. ik denk dat ie in allebei aardig kan presteren, maar geen toppaard wordt.
?
. Sowieso kun je aan een foto niet zien of het een spring- of dressuurpaard is/zal worden. Sommige van de best gefokte springpaarden zijn dressuurders geworden en vast ook vice versa (al kan ik zo geen voorbeeld geven
)!
. 
Anoukie schreef:Ik vind het zo knap dat mensen kunnen zien aan een foto dat het een toppaard is/wordt of niet![]()
. Sowieso kun je aan een foto niet zien of het een spring- of dressuurpaard is/zal worden. Sommige van de best gefokte springpaarden zijn dressuurders geworden en vast ook vice versa (al kan ik zo geen voorbeeld geven
![]()
)!
Bouw zegt natuurlijk wel iets, maar lang niet alles!
Dus ik zeg: bospaard, want dat zijn ze immers allemaal.

Anoukie schreef:Ik vind het zo knap dat mensen kunnen zien aan een foto dat het een toppaard is/wordt of niet![]()
![]()
)!
Bouw zegt natuurlijk wel iets, maar lang niet alles!
Dus ik zeg: bospaard, want dat zijn ze immers allemaal.

RedFlame schreef:iedereen zegt dat spring paarden compacter zijn maar hoe komt het dan dat mijn paardje spring gefokt is (elcaro x concorde) maar juist heel alng in haar lichaam is?