Keuren!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Keuren!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 08:44

Naar aanleiding van een ander topic van mij al weer een hele tijd geleden, wil ik ongeveer dezelfde vraag opnieuw stellen want ik ben er nog steeds niet wijzer op geworden. (ik heb al op internet gezocht maar kan niet zoveel vinden) Misschien die mij daarover meer kan vertellen.

Info paard:
KWPN, 2 jaar, merrie.

Nou de vragen zijn:
Ik wil een paard laten keuren voor een predikaat, waar moet ik me dan opgeven gewoon bij een DA?? (of ergens anders)

Wat moet het paard allemaal kunnen als hij op zo'n keuring gaat??

Hoe oud moet ie zijn voordat dat kan??

Nou alvast bedankt en ik hoop dat ik wat wijzer wordt Haha!

LADPR

Re: Keuren!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:44

Bij het KWPN moet ze in ieder geval bij het stamboek staan ingeschreven. Prediakten kan je aaleen op een keuring halen van het KWPN. Je moet dus bij het stamboek kijken wanneer er keuringen zijn. Je moet dan ook lid zijn van het stamboek. Verder hangt het dacht ik eerst van de punten af of je paard ster word. De rest van de prediakten hebben ook te maken met nakomelingen dacht ik. Volgens mij heb je eerst nog een stamboekopname als ze drie jaar zijn maar dat weet ik niet zeker. Kan je niet gewoon het stamboek bellen. Als je al lid bent ontvang je toch telkens zo'n boekje daar staan ook de keuringen in dacht ik.