Rossner zadels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Rossner zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:45

Wie heeft hier enige ervaring mee?

Wie speciaal met de Rossner Derby springzadels?

Is divoza de enige die deze verkoopt?

alvast bedankt.

Groetjes [naam]

carrie79

Re: Rossner zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:53

Het is het divoza huismerk en divoza is (volgens mij) de enige die ze nieuw verkoopt. Ik heb een rosner zadel (dresuur) gekocht voor mijn paard. rijd er nu ongeveer een jaar mee en hij bevalt me prima. Zit te lekker en de kwaliteit is prima. Makkelijk te onderhouden eigenlijk weinig op aan te merken.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:56

Ik heb een Rossner Amerika overgekocht via bokt. ben ik zeeeeeer tevreden mee!heerlijk zadel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:59

Relatief zijn het vrij 'goedkope' zadels, hoe is de kwaliteit ervan?

Kijk ik verwacht niet hetzelfde als bij een stubben, maar vervormen de zadels erg?

Ruilt Divoza overigens ook zadels in?

dank je.

EquineNature

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:14

Hallo!
Ja hoor, je kunt bij divoza je oude zadel inruilen. Ik heb zelf een Rossner dressuur zadel en sinds een half jaar ook de Rossner jumping diamond. Beide zadels bevallen mij prima, de prijs/ kwaliteit verhouding is erg goed. Ook over de ligging van het zadel ben ik zeer tevreden!
groetjes

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:25

Ik heb een Rossner vzh zadel. Vind het best lekker zitten. Rijd er zelf niet zo veel op... Ik vind persoonlijk de kwaliteit behoorlijk goed.

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:29

Ik heb een Rossner Sidney Plus (dressuurzadel). Ik ben er super tevreden over, het zit lekker, ligt goed op de rug van mijn paard en de kwaliteit is ook goed.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:58

mijn dochter heeft een rossner springzadel 2e hands bij divoza gekocht, het is een oud zadeltje, maar ligt super op haar paard, en zit als een huis, fijn soepel leer, zij is er zeer tevreden over, voor mijzelf heb ik een rossner amerika plus, nieuw gekocht mijn oude zadel heb ik ingeruild, (voor een hele goede prijs) dit zadel is geweldig fijn om mee te rijden, hij past perfect op mijn lekkere stevige tinker, zeker een merk om aan te raden, goede kwaliteit voor een nette prijs.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 22:00

Ik heb een bijna 4 jaar oude Rossner Amerika VSD. Het zadel bevalt me tot nu toe prima. Het past heel netjes op m'n paard en ik kan er uren op rijden. Ik heb volgens mij een Rossner met een wat bredere boom (of de medium boom valt ruim) maar echt ideaal, ik kan het zadel op heel veel verschillende paarden leggen.
In vergelijking met zadels zoals Passier of Stübben delven ze het onderspit maar daar is de prijs ook naar. Het is een leuk middenklasse zadel waar je je prima mee kunt redden.
Je kunt bij Divoza zelfs tweedehands op tweedehands inruilen. Ik heb het ook gedaan alleen past het dressuurzadel wat ik had uitgekozen niet goed op m'n paard dus heb ik m'n 'oude' vertrouwde Rossner maar weer opgehaald.