Maar dit paard is niet gechipt. Hij is net 3 geworden, heeft dus een kwpn-papier die ik ook gezien heb. Hij is als anderhalf jarige bij deze fokker / handelaar gekomen. Hij had hem geruild voor een beleerd paard, en hij heeft vervolgens bij hem in de opfok gelopen.
Nu vraag ik me dus het volgende af: als hij niet gechipt is dan kan hij door de dierenarts toch nooit met zekerheid geindentificeerd worden als het paard dat echt bij deze papieren hoort?
Nou leek de verkoper me wel iemand die ik kan vertrouwen, maar ja, zeker weten doe je het nooit natuurlijk. In het papier staat dat hij zwartbruin is (of bruinzwart
) MAar hij heeft wel een zwarte neus... Wel heeft hij met de juiste licht inval een bruine gloed. Verder kloppen volgens mij de aftekeningen zoals ze op het papier staan ook.Nou het is wel een lang en vaag verhaal; maar wat ik wil zeggen is: hij verkoopt hem met papier en daar is de prijs ook wel naar (al is het een nette prijs), maar als hij in het echt een papierloos paard zou zijn, dan zou de vraagprijs veel lager moeten zijn... [ik zou hem trouwens niet laten staan als hij geen papier had gehad hoor, alleen dan betaal ik er ook wat minder voor natuurlijk]

(is dode wintervacht hoop dat ze snel weer zwart is