Dank allemaal, was wel aan't zoeken geweest, maar blijkbaar niet op de juiste manier. Ik ga es bellen...
@ikke...
Het gaat nu in eerste instantie om een transport wat deze of komende week plaats moet vinden, om het paard van een vriendin van Texel hier naar toe te halen, maar ook als ik straks weer wat meer 'van huis' wil met m'n eigen paard, naar wedstrijden of les ofzo... Ik rijd western, dus veel wedstrijden zijn dat niet en ook geen wekelijkse les, maar zo af en toe eens naar een trainer.
Ik hád een goede trekauto en een trailer maar die heb ik dus kunnen verkopen en daar heb ik flink wat verlies op geleden.
Geld om iets te kopen óf groot rijbewijs te halen heb ik niet (mag al blij zijn dat ik het nog steeds red m'n paard te houden na m'n scheiding) dus blijft huren de enige optie. Als ik het geld had kocht ik inderdaad een iets groter vrachtwagentje en haalde ik m'n groot rijbewijs... goedkoper als zo'n 'B-vrachtwagentje' kopen, die worden nu met dat grijskenteken verhaal alleen nog maar duurder.