Verhuur klein vrachtwagentje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Verhuur klein vrachtwagentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 09:50

Omdat ik helaas dankzij onze nederlandse overheid m'n Mitsubishi L200 heb kunnen verkopen ben ik nu met m'n paard 'aan stal' gekluisterd...Juist nu ik haar aan't inrijden ben en dus eigenlijk straks graag wel es ergens heen zou willen voor les.
Weet iemand een adres (liefst in het midden van het land, ik woon in Garderen) waar je van die kleine veewagentjes (die je nog met B mag rijden) kun huren? Lijkt me handiger dan én een trailer én een auto te moeten huren...

Liezel1

Re: Verhuur klein vrachtwagentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:15

ik weet dat je in ieder geval bij Anemone van die kleine wagentjes kunt huren.. Renaultjes zijn dat, plaats voor 2 paarden, soort omgetoverde bestelbus.. Misschien heb je daar wat aan...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 10:22

Ok, dank je, maar wie/wat is Anemone? Iemand hier op Bokt? (Sorry hoor, ik kom voornl. alleen op Western en ken dus weinig bokkers van naam...)

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:39

Anemone is een bedrijf dat o.a. vrachtwagens en vrachtwagentjes (om)bouwd, verkoopt en verhuurt.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:42

klopt, anemone bouwt ook de vrachtwagens van anky, haha..
Kijk maar eens op www.anemone.nl en dan links onder verhuur, daar staan de verhuur mogelijkheden..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:51

ik heb even voor je gegoogled... Bij BK trailers in barneveld verhuren ze ook, ik weet niet zeker of ze daar ook vrachtwagentjes hebben.
Je hebt ook nog Floor trailers in Nijkerk..
je moet gewoon even op www.detelefoongids.nl kijken..
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:02

Als geld de reden is, ga dan je C-rijbewijs halen en koop een kleine vrachtwagen (Mercedes 817 of zo). Uiteindelijk is dat het goedkoopste. Die busjes van Anemone ken ik, goed spul, maar niet te betalen, zowel koop als huur.
Andere tip: Ik heb gelezen dat de Land Rover Defender HCPU in een uitvoering van 3600kg MTM leverbaar zou zijn. Ik weet het niet zeker, maar aangezien ik een HCPU heb, ga ik hier zeker achteraan, het is alleen maar gunstig voor mij als die HCPU op groot rijbewijs zou kunnen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 11:09

Dank allemaal, was wel aan't zoeken geweest, maar blijkbaar niet op de juiste manier. Ik ga es bellen...

@ikke...
Het gaat nu in eerste instantie om een transport wat deze of komende week plaats moet vinden, om het paard van een vriendin van Texel hier naar toe te halen, maar ook als ik straks weer wat meer 'van huis' wil met m'n eigen paard, naar wedstrijden of les ofzo... Ik rijd western, dus veel wedstrijden zijn dat niet en ook geen wekelijkse les, maar zo af en toe eens naar een trainer.
Ik hád een goede trekauto en een trailer maar die heb ik dus kunnen verkopen en daar heb ik flink wat verlies op geleden.
Geld om iets te kopen óf groot rijbewijs te halen heb ik niet (mag al blij zijn dat ik het nog steeds red m'n paard te houden na m'n scheiding) dus blijft huren de enige optie. Als ik het geld had kocht ik inderdaad een iets groter vrachtwagentje en haalde ik m'n groot rijbewijs... goedkoper als zo'n 'B-vrachtwagentje' kopen, die worden nu met dat grijskenteken verhaal alleen nog maar duurder.