mensen vragen zelf om een trap voor hun hoofd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

mensen vragen zelf om een trap voor hun hoofd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 21:18

k was vandaag aan het rijden..en aangezien wij een camping hebben, staan er nog wel eens mensen aan de zijkant van de bak te kijken. nu was ik zo aan het instappen, tja..dan mept een paard nog niet snel. maar als je echt aan het werk gaat kan een paard nogwel eens slaan naar je been of gewoon gaan bokken. nu stonden dr dus mensen te kijken. ik heb ze 3 keer gewaarschuwd:

PAS OP! NIET TE DICHT LANGS DE BAK STAAN, EEN PONY KAN ZOMAAR GAAN SCHOPPEN EN DAN KAN DIE JULLIE ZOMAAR RAKEN! T IS MAAR DAT JE HET WEET!

maar nee hoor..ze bleven gewoon heel dicht bij de bak staan. terwijl m'n pony zo ze een mep voor hun kop kon geven..ze hingen zelfs over de bak rand heen! Frusty
wij hebben dus maar 2 'lijnen'met houten planken als omheining..maar die mensen kunnen zomaar een trap krijgen van een pony!

hoe kan ik ze nu goed duidelijk maken dat mijn pony nog wel eens kan slaan naar het been en ze een mep daarvan mee kunnen krijgen?

ik ben echt ten einde raad Verward !

tessie1985

Re: mensen vragen zelf om een trap voor hun hoofd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:30

waarschuwing moet genoeg zijn reageren ze niet? hun eigen stomme schuld als je pony trapt meer kun jij niet doen

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:33

misschien bordje ophangen bij de bak ofzo.
ik snap wel een beetje wat je bedoelt, mijn hond is aangevallen en moest 21 hechtingen in dr bil hierdoor hapt ze snel bij vreemde honden ( angst) maar vaak genoeg komen er mensen op me af ´áhh laten we ze even snuffelen en spelen´ ik zeg dan niet zo goed idee ze kan nogal fel zijn, hun: nee joh mijn hond doet niets , ik ja maar mijne wel... hoe vaak je het ook zegt soms is het maar voelen denk ik dan als ze niet willen luisteren

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 21:37

tja..bordjes ophangen...ik heb overal al bordjes..verboden te betreden, anders lopen ze namelijk op stal en dan gaan ze m'n pony vetmesten! (als ze hooi vinden) en dan nog eens een bordje bij de wei met niet voeren, anders gooien ze zo oud brood of anders iets in het weiland. dan kan ik overal wel bordjes op hangen..t is trouwens maar 2 keer in de week dat ze kunnen kijken, omdat dan dat stukje weiland waar de bak aan grenst gebruikt word voor een activiteit(goed geschreven?).