eurostar klara gekrompen na wassen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

eurostar klara gekrompen na wassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:31

Ik heb altijd de eurostar finale broeken, maar die verkopen ze niet meer bij osn in de buurt, dus daarom heb ik maar de klara gekocht. Moest even wennen aan een strakke broek, maar na een tijdje begon ik hem zelfs lekker te vinden zitten.
Allemaal heel leuk, maar nu trek ik hem net aan na dat hij voor de eerste keer is gewassen, is hij helemaal gekrompen en zit ie onder de pluisjes/haaltjes Verward Hebben meer mensen deze ervaring met de klara? Ik vidn het best zonde, want het was ook niet echt een goedkope broek.
Ik heb hem volgens het label gewassen en er verder niks raars mee gedaan.

Sodera

Re: eurostar klara gekrompen na wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:03

die haaltjes schijnt idd vaker voor te komen bij de Klara, dat heb ik niet, maar die van mij is wel gekrompen, waardoor hij nu eigenlijk te kort is :S

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:10

Ik heb 3 broeken van dit model en ik ben er supertevreden mee. OK dan!
De eerste die ik kocht die pluist iets maar dat schijnt een vaker voorkomend verschijnsel te zijn van een van de eerste lichtingen van dit model. Nu ben ik nogal ruig met mijn broeken en het pluizen is niet heel erg dus ik ga er nu ook niet meer mee terug.
De andere 2 heb ik helemaal geen problemen mee. De 450-stof (de broek die rond de 80 euro zit) is iets gevoeliger voor pluisjes en haaltjes omdat het een iets minder sterke stof is dan de 830 stof (is ook stukken duurder, over de 100 euro).

Op de één of andere manier krimpt mijn kleding altijd maar deze 3 broeken zijn bij mij niet gekrompen (*klopt af*).

Als ik jou was, zou ik terug gaan naar de ruitersportzaak waar je de broek hebt gekocht. Laat je nog even weten wat je doet?

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:30

bij mij krompen ze ook allebij. de finale die ik heb is perfect.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 20:36

Het gaat dus om die 450 stof. De 830 is de finale, dat vind ik nog steeds de beste broeken die er zijn, maar helaas verkopen ze die hier niet meer.

Van m'n moeder moest ik hem meteen uitrekken en ermee terug naar de winkel, want het was toch nog wel een aardig dure broek. Als hij nou een tienje was, maar voor 80 euro verwacht ik wel iets goeds.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:40

volgens mij heb ik die ook (vergeet altijd of ik de klara of klarissa heb Clown ). Ik heb hem een jaar mij hij is toch nog steeds niet gekrompen, terwijl er hier wel vaak dingen krimpen. hij zit na het wassen alleen iets strakker maar das normaal als je een broek wast, hij zou zelfs wel iets korter mogen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:42

Die van mij kimpen ook wel, maar ik gooi ze ook gewoon in de droger! Ik ben nogal eehm, slank zeg maar (=dun), dus voor mij is dit de oplossing om ze mooi strak te krijgen bij mij! Dus ik weet niet of ze t normaal ook doen. Mijn Klara pluist ook wel iets, maar die draag ik bijna dagelijks. (en is ook al veel gewassen en gedroogd)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 20:44

Die van mij is echt een stuk korter geworden en ik heb hem nog maar één keer gewassen.
De klara en de klarissa hebben dezelfde stof, alleen heeft de klarissa een lederen zitvlak.

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:08

Mijn Klara rijbroek is ook een heel stuk gekrompen, de Klarissa overigens niet. Wel op beide pluisjes.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:02

Mijn klara is ook gekrompen maar dat vond ik wel fijn omdat ie eigenlijk net wat te groot was. Maar die haaltjes en pluisjes! Heb ik ook, meteen al na de eerste keer wassen (volgens het label idd). Erg slecht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:18

Ik heb net een Klara gekocht en hij is eigenlijk aan wassen toe. Tenslotte heb ik hem al twee keer gedragen Clown
Label heb ik niet kunnen vinden Verward maar ik dacht zelf aan 40° en niet in de droger.
Zou ik de pluisjes kunnen voorkomen door hem binnenstebuiten te keren? Korter mag van mij, ik heb nogal korte benen in verhouding met mijn "heupmaat" Knipoog

Voor ik die broek ga wassen ga ik eerst maar dit topic volgen Haha!
Zò goedkoop zijn die broeken nou ook weer niet, in vergelijking met de Lidl bijvoorbeeld.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:36

Marreke schreef:
Ik heb net een Klara gekocht en hij is eigenlijk aan wassen toe. Tenslotte heb ik hem al twee keer gedragen Clown
Label heb ik niet kunnen vinden Verward maar ik dacht zelf aan 40° en niet in de droger.
Zou ik de pluisjes kunnen voorkomen door hem binnenstebuiten te keren? Korter mag van mij, ik heb nogal korte benen in verhouding met mijn "heupmaat" Knipoog

Voor ik die broek ga wassen ga ik eerst maar dit topic volgen Haha!
Zò goedkoop zijn die broeken nou ook weer niet, in vergelijking met de Lidl bijvoorbeeld.

Mijn moeder wast onze broeken ook altijd binnenstebuiten en ook nog op 30 graden volgens mij.. Maar nog steeds, pluisjes en halen.. Verdrietig
Idd bij mij was de broek ook wat de lang vanwege redelijk korte benen maar nu is ie perfect! Ook alleen in de lengte gekrompen bij mij..

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:53

Ik heb ook 2 klara's de eerste ging na 2 keer dragen ontzetten pluizen op 1 bovenbeen. erg jammer maar ben er niet mee terug geweest,deze is niet gekrompen. vriendinnen hadden er geen last van, ik van de week weer ergens anders 1 bij gehaald en deze is goed. kan idd van de eerste lichting zijn zijn gewoon fouten, deze heb ik ook een jaar later gehaald dus misschien zijn ze verbeterd in een jaar tijd Knipoog overigens vind ik het heerlijk broeken!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 08:43

Ik was ook altijd alle broeken binnenstebuiten. Eén finale broek heb ik al 4 jaar en die ziet er nog goed uit. En die klara heb ik pas een paar weken.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 09:56

hm het is mijn witte rijbroek, en hij zit nu 5 cm ofzo (dus te hoog) bij mn enkels, en hij hangt in mn kruis( daar heb ik ZO'N hekel aan) maar als ik hem een tijdje aan heb dan is t vaak wel goed, dus ik loop nu gewoon in mn witte rijbroek en spijkerbroek, dan zit ie zaterdag goed Knipoog!!

joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:01

hum, ik wilde een nieuwe rijbroek aanschaffen, heb zelf altijd de finale, maar wilde de goedkopere versie eens proberen. De klara dus.
Ik denk dat ik nu toch weer voor de finale ga. De stof is anders dan de Klara dus daar zal het krimpen en het pillen wel van komen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 11:02

Maar hier verkopen de dus geen finale meer Boos! Ik wil ook de finale Boos!

joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:08

Anouar15 schreef:
Maar hier verkopen de dus geen finale meer Boos! Ik wil ook de finale Boos!

Gewoon via horse lover, of Divoza bestellen Vingers aflikken , bij ons hebben ze ook altijd net niet de kleur of maat die ik wil hebben.

hel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 14:07

Ik heb ook deze broek gehad.. Na 5 keer rijden begon hij helemaal te pluizen, ben ermee terug geweest. en wat krijg je te horen: Je hebt vast iets aangehad wat er tegenaanschuurt.. ( zat op de buitenkant van mn bovenbeen Clown ) en daar konden we het mee doen Boos!