Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als er nog meer suggesties zijn, zijn die natuurlijk altijd welkom! 

) 

mlvanmelle schreef:Lowara, hebben ze bij die opfok achter Oldenzaal ook hengstenopfok? En heb je daar ook adres etc van? (mag natuurlijk per pb)
) zeer goed bevallen en een veulen van ons zou er zo weer naar toe gaan. MightyMike schreef:Volgens mij bedoeld Lowara Bennie Vreeswijk in Weerselo. Die zit aan de over kant van de weg van Dubbeldam, ik heb daar een tijdje in pensionstalling gestaan en volgens mij hebben zij ook opfok voor hengsten.
Het is mij daar dus uitstekend bevallen flettie schreef:mlvanmelle schreef:Lowara, hebben ze bij die opfok achter Oldenzaal ook hengstenopfok? En heb je daar ook adres etc van? (mag natuurlijk per pb)
Ja, ook hengstenopfok. Alles is welkom. Zomers van eind april/begin mei t/m oktober 24/7 naar buiten in aparte hengsten- en merriegroepjes (groepen bestaan uit een stuk of 10-15 paarden). Dagelijks toezicht. 's Winters in loopstallen met 3-6 paarden, elke dag een paar uur naar buiten op een kapot gelopen weiland. 's Winters (en ik meen ook zomers) elke dag brok en onbeperkt hooi.
Zeer ervaren mensen met veel paardenkennis. Het is mij en mijn paard (waar Lowara het over heeft) zeer goed bevallen en een veulen van ons zou er zo weer naar toe gaan.
Ik pm je wel even naam+adres.
. ulisse staat daar dus ook.