Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zabbie schreef:de term barbiejeep, slaat echt helemaal nergens op. Ik zie ook weleens mensen rijden met een vitara 3 drs. met een 2 paardstrailer erachter, en ja, dat kan echt niet !! Maar als je een lichte 1,5 paards trailer hebt, en er geen boerenknol in vervoerd, is het goed te doen hoor. De vitara heeft een erg degelijk onderstel en is echt wel gemaakt voor het terrein, en ja, dat ie niet opkan tegen een grote rangerover, dat lijkt me duidelijk...
Het gaat erom wat je ermee wil, en voor het "recreatief" gebruik voldoet ie echt wel.
Nogmaals, ik ben erg tevreden...
Zabbie schreef:Kortom ik blijf gewoon rijden met mijn
"ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet" auto, zoals jij dat zo oneerbiedig noemt.![]()
Maargoed, deze discussie is al eens vaker gevoerd op bokt, en ook toen zijn we er niet uitgekomen.....
Knor schreef:super bedankt voor de reacties! ik heb nog even 1 vraagje, ik heb nog gen E achter B, dus ik zou nog even willen weten of ik nu zelf de combinatie mag rijden, het is zowiezo lichter dan 3000 kilo denk ik bij elkaar maar is de auto nu ook lichter dan trailer en maximum te laden gewicht? want in dat geval mag ik dus niet zelf rijden (heb de auto nog niet dus kan ook geen papieren in zien)
Zabbie schreef:tja, daar zullen de meningen dan over blijven verschillen. Dan moeten ze trouwens ook iedereen die met een personenauto, een VW golf ofzo voor de trailer rijdt van de weg halen.
En er zijn trouwens maar weinig auto's die een trailer met eigen ideëen van gedachten kan veranderen....
Kortom ik blijf gewoon rijden met mijn "ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet" auto, zoals jij dat zo oneerbiedig noemt.![]()
Maargoed, deze discussie is al eens vaker gevoerd op bokt, en ook toen zijn we er niet uitgekomen.....
, dus wat is het nut!!!!Mettetje schreef:Nu, ik ga een groom zoeken die "KEN" heet, dan is het plaatje compleet!
, strak plan !!