misschien hebben jullie vorige topics van mij gelezen over mijn zadel van thorowgood, een erg lekker zadel en wat verder ook goed ligt op mijn pony maar met mijn eerste zadel had ik een productie fout(boom te week) nu heb ik n nieuwe gekregen en die ging zakken op de schoft door dat er tog te weinig wol in zat dus is mega opgevuld toen lag ie weer super netjes, nu na 3 weken ofzo ligt ie nog netjes maar ik heb het gevoel dat de ruimte voor bij de schoft wel weer wat minder is geworden... hoort dit? ik kan er zeg maar nog wel onderdoor kijken en mijn zweep erdoor steken maar niet mijn hele vuist met rijden, wel paar vingers en het zadel raakt de schoft niet...
nou vroeg ik me af moet ik die man weer laten komen (voor de derde x) of hoort het dat het zadel iets inzakt na t opvullen en is een paar vingers genoeg en hoe ligt jullie zadel? ik heb geen terug gesneden kamer zeg maar en heb ook niet het idee dat mijn pony last heeft bij het bewegen..hebben jullie misschien foto's van jullie zadel als ie op jullie paard/pony ligt? ik heb er wel 1 maar is niet zo duidelijk..zal r nog s meer maken maar hebben jullie ideeen of tips?ik wordt zo onzeker als ik steeds denk dat t niet goed is, kan ook best zijn dat hij wel goed ligt namelijk en ik me gewoon dingen in mijn hoofd haal..
mijn zadel is deez als k t goed heb:
http://www.thorowgood.com/dutch/finetype/hiwithgp.htm
en dit was een foto toen met mijn zadel die met de productie fout, zie maar hoe plat deze ligt!:
en dit nu, je ziet t niet zo goed sorry...
als jullie er wel wat aan kunnen zien willen jullie dat dan laten weten?! ik wil die man wel laten komen maar niet als het eigelijk niet nodig is en jullie zadels ook ongeveer zo liggen.. ik hoop egt op reacties!
groetjes bonny4life!