Zadel laten verzekeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Zadel laten verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 10:28

Ik heb sinds 6 maanden een nieuw zadel. (kentaur)
En vandaag komt die man van interpolis weer om mijn paard te keuren. (is een heel lang verhaal waarom al weer).
Nu wil ik mijn zadel ook laten verzekeren.
Is dit handig op bij interpolis te doen of kan ik het beter bij de inboedelverzekering pakken?

Ik heb alleen een probleempje. Ik weet echt niet waar ik het bonnentje gelaten heb. Frusty Ik heb hem nog wel ergens maar waar Verward

SharirBobby

Re: Zadel laten verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 10:32

Ik ga 1 van mijn zadels waarschijnlijk ook verzekeren.
M'n vader gaat even checken of het bij de inboedelverzekering er al bij zit/kan, en anders gaat hij bij m'n paardenverzekering verzekert worden (ik zit bij amev-hippo).
Dus als ik jouw was zou ik even opbellen of het bij je inboedelverzekering kan, en zo ja of dat nog wat kost en of je moet melden dat het zadel ergens anders verblijft.
En even kijken wat het bij interpolis kost, en dan bij de goedkoopste doen natuurlijk!

felicity

Re: Zadel laten verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 10:39

Bij interpolis is het niet duur. 20 euro per jaar. Maar daar moet je een kopie van de bon naar toe sturen. Moet ik als nog alles gaan uitpluizen. Ik weet dat ik hem heb. Heb ik express bewaard maar waar.

heb hem gevonden. Lag ergens onderop. Clown