lowara schreef:ik denk dat haar vraag ook niet is dat ze een duur paard wil, maar hoe mensen zoiets kunnen betalen.
ikzelf sta ook vaak van verbazing te kijken hoe duur veel paarden wel niet zijn, en dat ze ook nog verkocht worden. ikzelf heb 3 eigen paarden, eigen stalling en een mooi huis.
mijn familie zit royaal boven het gemiddelde modaal, maar wij zouden niet zomaar een paard van 15.000/20.000 zo kunnen ophoesten.
dus ook hier blijf ik mij afvragen, waar halen de mensen het geld vandaan...
Tja andere eissen stellen als je boven modaal zit en je woont in een simpel huisje met een lage hypotheek hou je meer in de maand over als je ook nog eens in een luxe villa woont met hoge kosten.
De ene rijdt liever ieder jaar een nieuwe auto en de andere geeft dat geld liever uit aan een paard.
Of iemand zich nu helemaal scheel leent voor een paard moet iemand zelf weten niet mijn probleem. Andere lenen ook geld voor een auto dus waarom niet voor een paard. Als je het kanbetalen zie ik het probleem niet.
Denk dat de meeste geen zin hebben om nog eens een jaar te sparen voor een paard maar het liever lenen om toch te blijven rijden.
Tja net wat je mogelijkheden zijn.