Ik heb een 3 jr merrie te koop,zijn aantal mensen voor geweest,van het weekend dus weer mensen,maar toen kwam ter sprake dat we vali ook gefokt hadden,of die ook te koop stond,heb er dus gewoon flink bedrag voor gevraagd,en nou hebben ze toch wel heel aardig bod gedaan
Het was beetje bedoeling dat het opvolger van bert zou worden(die is 9 en start ik Z),ik heb vroeger alleen op een paar stallen gewerkt waar ik te veel van jonge paarden ben afgevallen,en heb daar wat angst voor gekregen,met bert dus absoluut niet.
en die merrie staat te koop omdat eht er gewoon te veel werden,en ik heb nog een goede merrie die drachtig is,dus andere opvolger is er eventueel wel hoor.
Maar t is nou eenmaal vreselijk lief paard met(denk ik)veel potentie.
Maar het is geen verkeerd bod,moet an nog wel gekeurd worden(rontge),maar verwacht absoluut geen problemen verder.
hij heeft iets ongelijke voorhoefjes,maar zal geen probleem zijn.
Verder bieden ze zeker een erg goed tehuis,dan komt hijz elfs bij hun aan huis te staan en ze wil er lekker mee ind e sport gaan starten en gunt hem de tijd die hij nog nodig heeft om te groeien,hij is namelijk 3 jaar en al 1.75.
En we moeten morgen toch wel terug bellen,,ppff moeilijk moeilijk.

en ik denk ook dat ik zou verkopen..............