kramp in mijn teen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

kramp in mijn teen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 20:49

ik heb de laatste tijd last van kramp in mijn teen met paardrijden! Scheve mond eerst had ik dat alleen met zwemmen, maar de laatste tijd met rijden in mijn linkerteen Verdrietig het gebeurt meestal in galop en dan gaat het er haast niet meer uit Scheve mond het is echt vervelend, heb ik hem net lekker aan het lopen komt die kramp Ach gut weet iemand hoe je de kramp er snel uitkrijgt? en hebben jullie er ook wel eens last van?

ancksunamun

Re: kramp in mijn teen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:31

Daar heb k ook weleens last van gehad ja, meestal als ik erg intensief bezig ben geweest en altijd in de galop, helemaal als mn paard ff een onverwachte sprong of zo maakt, schiet t er zo in. Erg irritant idd. K probeer gewoon ontspannen te zijn, dan heb k er nooit last van.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:39

ik heb het weleens als ik lesgeef.
en dan echt zo erg dat ik op de grond moet zitten en keihard in mijn voet moet knijpen ( ziet er soms best raar uit, zo'n instructrice 10 minuten op de grond zittend les aan het geven Knipoog )
is verder niets aan te doen. gewoon proberen te ontspannen en leren je tenen niet teveel te spannen in de galop.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:45

heb het ook vaak, voor het rijden even rekken en strekken
en inderdaad ontspannen

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 06:17

oke Knipoog ik zal gaan ontspannen OK dan! haha, mijn instructeur had mijn teen ook al naar achteren gebogen, toen was het ff weg. maar toen ik weer wegstapte schoot het er weer in Tong uitsteken

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:03

Dat heb ik ook regelmatig, ik "duw" dan met mijn teen op mijn beugel tot het er weer uit gaat!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 10:37

Ik duw m'n tenen dan ook in de beugel zodat ze zo vermogelijk ombuigen naar boven zechmaar, dat dan eventjes vasthouden en dan is het over. gelukkig heb ik het niet vaak, alleen krijg ik zomers heel vaak kramp in m'n kuiten omdat m'n benen heel erg opzetten door de warmte en m'n laarzen gaan knellen.