Geesten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Debortje_

Geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 20:16

Hooii..
Bestaan geesten echt??
Zo Ja wie heeft er dan 1 gezien??
ik heb gehoord dat er op de manege/stal waar ik sta het spookt Cool
Zoals: Kloppen op de kantine ruit, Paard met hoefijzers horen galopperen. iemand had ook een man met een strooienhoed gezien.. }> en een vrouw ging uitmesten toen had ze der kruiwagen terug gezet en hoorde zo zo de kruiwagen verschuiven en toen ze kijk stond die een stuk verder..:S Koe ik heb er nog nooit 1 gezien of gehoord.. Knipoog gelukkig maar!

Elisa2

Re: Geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:21

Niemand die dat weet..als ze echt bestaan en jij moet dat weten dan kom je er vanzelf achter..het is inieder geval niet iets om bang voor te zijn.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:22

Wow... dat lijkt mij wel kreepy zeg... Ik geloof er wel in en eigenlijk toch ook weer niet. Heb nog niet echt zulke dingen mee gemaakt zoals jij het vertel. Maar het zou je maar gebeuren. Ik weet niet wat ik zal doen als ik een geest tegen kom.. Ik geloof wel in bescherm engeltjes. Want als ik die niet had was ik allang 8 keer dood geweest. (jammer dat ze mij niet gewaarschuwd hebben voor mijn ex-vriend!! Dat zou ik wel fijn hebben gevonden haha)

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:23

Elisa2 schreef:
als ze echt bestaan en jij moet dat weten dan kom je er vanzelf achter..het is inieder geval niet iets om bang voor te zijn.

Daar ben ik het mee eens Lachen
Ga maar niet wroeten in zulk soort dingen Knipoog

Prulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:07

Dit vergeet ik nóóit meer.
Toen ik een jaar of 14 was heb ik samen met mijn nichtje één keer een verschijning (oftewel geest) gezien.
Dit was bij haar thuis.
Zij woonde in een oud herenhuis en we liepen samen de trap op en eenmaal boven schrokken we ons dood.
We zagen allebei een geest om het hoekje van de gang wegschieten.
Haha, hij was blijkbaar banger voor ons dan wij voor hem(of haar).
Onze beschrijvingen van wat we nou precies gezien hadden klopten precies met elkaar.
Ik denk ook dat het een foutje van de geest was om op dat moment "zichtbaar" rond te wandelen want mijn nichtje heeft hem daarna nooit meer gezien.
En als kind zijnde heb ik ook wel eens rare dingen gezien maar ik weet nu niet meer wat dat geweest is.

Ik geloof zeker dat geesten bestaan. Alleen de meeste volwassen mensen zien ze niet omdat je dit niet toelaat in je hersenen.
Jonge kinderen zien ze vaker omdat ze hier nog ontvankelijk voor zijn.
Als jonge kinderen tegen hun ouders zeggen dat ze een spook hebben gezien, zeggen de ouders dat spoken niet bestaan. Maar..........is dit wel zo?????

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:18

Ik kijk nergens meer van op ik zie ze namelijk iedere dag, ik praat ook met ze. 1 is elke dag bij me die is niet weg te krijgen maar die doet niks hoor. Ik ben er ook veel mee bezig dat scheelt dan trek je ze ook aan.Ik ben een heks dus vandaar, ik doe veel aan magie en werk met de maan. Wij heksen hebben 8 jaarfeesten waaronder halloween alleen noemen wij dat sam hain. Met sam hain zijn de geesten vollop aanwezig op die dag gedenkt een heks zijn overleden familieleden. Maar ook wordt er gefeest zonder enge dingen en heerlijk gegeten.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 09:05

ik weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet
mijn ouders passen nog wel eens op een huis meega groot
zitten we in de kamer savonds televisie kijken hoor je op de ramen kloppen echter er is niemand begon al een beetje nerveus te worden
totdat op een moment de lichtknop steeds aan en uit ging
je zag de schakelaar om gaan maar er stond niemand
ik wist eerlijk gezegd niet hoe snel ik weg moest
ik kreeg altijd al de kriebels van dit huis.
als je binnen komt is het net of de tijd stil is blijven staan
mijn zoontje max zegt ook dat hij iemand ziet lopen
ik zie niets voel alleen genoeg en ik krijg er de griebels van
bij dit huis zit een heel groot stuk bos alles is prive grond
mijn moeder is de geschiedenis van dit huis eens nagegaan
en heyt blijkt dat het eens het huis was van de burgemeester van loosdrecht,deze goede man is ook in dit huis overleden.
achter in het bos staat een muurtje vonden dit al een beetje een vreemde plek voor een muurtje
wat blijkt in tweede wereld oorlog werd dit huis als hoofdkwartier
van de duitsers gebruikt, dit muurtje is door hun geplaatst
en daar werden mensen tegen aangezet om ze vervolgens neer te schieten,wie weet hoeveel mensen daar zijn vermoord.
1 ding is zeker mij krijg je niet meer alleen dit huis in,zit daar niet helemaal snor.normaal ben ik hier niet zo angstig voor maar hier voor ik me echt niet lekker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 10:49

Ze bestaan wel dat weet ik zeker, mijn oom is paranormaal en ziet ze elke dag.. Ik hoop er zelf nooit 1 tegen het lijf te lopen... lijkt me doodeng Knipoog

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:33

Ik geloof er ook in maar heb nog nooit ''iets''gezien.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 14:48

terorita schreef:
mijn ouders passen nog wel eens op een huis meega groot.........

waar staat dit huis dan ongeveer? in loosdrecht?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 14:53

Ik heb soms voorspellende dromen of dromen uit het verleden, van voordat ik was geboren. En telepatisch contact met mensen/geesten (overledenen zeg maar) en zelfs wel eens met een dier. Helaas zoeken ze mij altijd op, want ik had het liever niet... Mijn oma zag zwarte schimmen, bij huizen waar iemand dood ging en is eens achternagezeten iets onzichtbaars op 2 hoeven. Haar oma weer, zag schepen over de weg varen, op een plek waar jaren later een kanaal gegraven is.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 15:16

gwen1222 schreef:
terorita schreef:
mijn ouders passen nog wel eens op een huis meega groot.........

waar staat dit huis dan ongeveer? in loosdrecht?

langs de dijk
groot huis met een groot stuk bos erom heen
er staat rond kerst een enorme boom met lichtjes in de voortuin

het is het vroegere burgemeester huis
de tegenwoordige eigenaar heet de graaf

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:49

marleen_usar schreef:
Ik kijk nergens meer van op ik zie ze namelijk iedere dag, ik praat ook met ze. 1 is elke dag bij me die is niet weg te krijgen maar die doet niks hoor. Ik ben er ook veel mee bezig dat scheelt dan trek je ze ook aan.Ik ben een heks dus vandaar, ik doe veel aan magie en werk met de maan. Wij heksen hebben 8 jaarfeesten waaronder halloween alleen noemen wij dat sam hain. Met sam hain zijn de geesten vollop aanwezig op die dag gedenkt een heks zijn overleden familieleden. Maar ook wordt er gefeest zonder enge dingen en heerlijk gegeten.

ehm.. ja... Verward
teveel Charmed gezien denk ik?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:59

Jammer dat er nog steeds mensen zijn die nergens in geloven, charmd heb ik nooit gezien. Er zijn veel jongeren tegenwoordig ook beZig met het spirituele, vind ik goed zolang ze maar aards blijven.Ik was vroeger ook anti heks, kon er wel om lachen maar dat was omdat ik er niets vanaf wist. Dus als je er niets van af weet, geeft niet hoor maar dan kan je er niet over oordelen

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:05

ik geloof zeker wel in geesten.. ik heb ze zelf nooit gezien maar ik heb vorig jaar veel gependeld enzo en dat doe ik nooit meer!! ik werd ineens heel veel lastiggevallen alles viel van me bureau enzo.. ja ik doe het nog heel soms maar dan probeer ik contactmet me moeder te krijgen

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:14

marleen_usar schreef:

Ik ben een heks dus vandaar

Ehh... bedacht je op een dag dat je heks was? Nagelbijten / Gniffelen

Vlieg je ook op een bezem? Vork

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:15

ik geloof best in geesten hoor, daarvoor heb ik net iets teveel dingen meegemaakt. tip.. vrijdag avond om half 9 op NET 5 Charmed.. helemaal jouw stijl, geloof mij maar Knipoog

Tcherina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:19

Ik geloof er wel in. Ik heb een keer samen met me nichtje geestje opgeroepen maar ik doe het nou niet meer Lachen

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 18:02

Tcherina schreef:
Ik geloof er wel in. Ik heb een keer samen met me nichtje
geestje
opgeroepen maar ik doe het nou niet meer Lachen

Casper misschien? Haha!

Brasko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:22

Ik ben wel erg geintereseerd in de andere wereld, maar eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje eng. Ik heb nog nooit een geest gezien, aan de ene kant zou ik dat best willen, maar aan de andere kant liever niet. Het blijft een raar iets, maar ik geloof echt dat er meer is.

wat ik nog even wil zeggen, het is heel jammer dat sommige mensen die reageren op dit topic andere mensen niet in hun waarde laten. Iedereen gelooft wat hij of zij wil en daar moet je geen geintjes over maken.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:33

Dit onderwerp intresseert me wel. Maar of ze nu echt of niet bestaan laat ik in het midden.

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:58

nou ik geloof er ook in. Ik denk best dat er zeker iets is. En dat veel mensen ze kunnen zien. Maar zelf vind ik het echt DOODENG!!!!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:10