Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Linda_Bien schreef:Jaaa, leren laarzen zijn zeker DE oplossing, maar zijn wel een stuk duurder dan rubberen laarzen
horsiej schreef:ja ik denk dat ik maar nieuwe ga kopen!
ik wil namelijk ook weer gaan lessen(met verzorgpaardje dit keer)
want ik ben tijdelijk gestopt!
ik denk dat ik maar tweedehandsleren laarzen koop!
bedankt voor jullie reacties
samjo schreef:Linda_Bien schreef:Jaaa, leren laarzen zijn zeker DE oplossing, maar zijn wel een stuk duurder dan rubberen laarzen
2ehands zijn ze soms maar net zo duur als nieuwe rubberen laarzen.![]()
Ik koop ze voor mijn dochter 2e hands, omdat ze nog in de groei is en die rubberen laarzen vindt ik 1 doffe ellende.
Om nog maar te zwijgen van de zweetvoeten die je er in krijgt.![]()
Leer gaat langer mee, is beter voor je voeten en op de lange termijn goedkoper, maar dat is mijn mening
). horsiej schreef:hoi
ik heb maat 40 rubberen laarzen maar ik doe er wel een half uur over voor ik ze goed en lekker aan heb!
want de voering die erin zit zit niet vast en gaat steeds mee en dan moet ik het telkens erin doen en dan gaat het niet meer en alles!!
heeft er iemand nog tips voor het makkelijk aantrekken van rubberen laarzen met voering???
alvast bedankt!
groetjes horsiej
? Die heb ik dus! Had ook Rubberen laarzen met voering gepast, maar ik had mijn voet nog niet in de laars of ik vond het al niet fijn zitten
Dus ik wacht gewoon tot mijn voeten uitgegroeit zijn zo een beetje en dan eens fatsoendelijke leren rijlaarzen
Maar nu ik 13 ben kan ik nog prima doen met de ongevoerde rubberen dingen, ze zijn wel een tikkeltje koud in de winter maar goed
)Maar ik heb er dus ook heel veel problemen meegehad!Sinds kort heb ik soort van boots gekocht