Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

RedFlame schreef:je hebt ook eniuwe bomen van wintec die nog brder zijn (roze kleur ofzo ) of heb je die al? anders zou ik de wintec verkopen nadat ej een zadelmaker hebt laten kijken of hij er niks aan kan doen. voor een nieuwe wintec kan je nog best wat terug krijgen (of als inruil op nieuw zadel) maar het blijft je eigen beslissing succes ermee

Toydoll schreef:`....en dan rijd ik de eerste jaren gewoon met dit zadel natuurlijk, alleen denk ik wel dat ik de knie wrongen wat dikker wil, miss dat de zadelmaker dat kan....
Kiara schreef:Toydoll schreef:`....en dan rijd ik de eerste jaren gewoon met dit zadel natuurlijk, alleen denk ik wel dat ik de knie wrongen wat dikker wil, miss dat de zadelmaker dat kan....
Als je voor dikkere kniewrongen gaat, weet dan wel dat die bij een boomloos zadel (barefoot of de standaard torsion) ontbreken.
Of een oproepje op bokt plaatsen waar je een mega-brede wintec boom kunt bestellen?