Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Twee rubberen massageborstels, 1 met kegels en 1 met rubberen haren...

Maar ik vind poetsen zoooo leuk...

\ Vandaar dat ik er maar gelijk 5 heb ingeslagen
,anders blijf ik naar die winkel gaan. Ik heb eigenlijk 2 poetskisten, 1 gevuld met de dagelijkse borstels, en 1 voor een zeer uitgebreide poetsbeurt. In de dagelijkse zit een kleine harde rubbere rosborstel, een harde borstel, en een zachte(van sorbo, geweli=dig ding, het zand vliegt uit de vacht!
), en een hoevenkrabber + haarborstel(voor mensen) voor als ik de manen of staart uit wil pluizen, en nog een klein hoofdborsteltje, tekenpincet, manenkam In de andere kist zitten nog 2 rubbere rosborstels(reserve, maar waar ze vandaan komen
) en een massageborstel(met rubbere haren) een glansborstel, 2 harde sorbo borstels, 1 voor als ik ga wassen, en een om de kriebelige jeukplekjes mee te bewerken
, een harde plastic borstel(je weet wel met harde plastic haren die altijd afbreken) een wollenhandschoen(tegen stof, voor extra glans) en uhm, ik geloof dat dat het wel is, er kan nog meer zijn, ik hamster altijd nieuwe spullen en vergeet vervolgens dat ik het heb
, oh ja, nog wat sponzen, ik geloof dat het tijd wordt voor een uitgebreide poetsbeurt, herontdekking van de kistinhoud