ervaring met moutain horse laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MeiaLuna

ervaring met moutain horse laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 10:27

Hai!

Ik zou graag jullie ervaringen willen weten met de mountainhorse laarzen.Ik zou er graag een paar kopen maar weet niet goed welk model de beste zijn ofzo.
Ervaringen en foto's zijn erg welkom Haha!

Kiara

Re: ervaring met moutain horse laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:37

Ik ben erg tevreden met de hogh rider.
Zitten heerlijk, en hebben een rits.
Maar ik meen dat er ook mensen zijn met huist negatieve ervaringen met die rits.
Het kan een kwetsbare plek zijn.
Allicht is dat bij een 'oudere' partij van de laarzen zo?

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:42

Ik heb ook de mountain horse sportive high rider, heerlijke lederen laars
geen problemen met inlopen ect. Je loopt er zo op weg daarom ben
ik ook voor mountain horse gegaan ik was het inlopen van lederen laarzen zat Haha!

Sommige mensen ondervinden wel nadelen aan de rits in de laars, maar ik kan je
zeggen heb de laars al een hele tijd maar de ritsen zijn nog nooit stuk geweest of iets dergelijks.
Laatst bijgewerkt door Tropico op 09-05-05 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Max_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:45

Ik heb de sportive rider. Die zijn iets fijner dan de high rider. Ik vind ze super! Ze zitten heerlijk, geen gedoe met inlopen. En ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de rits. Ja, ik ben heel tevreden.

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:47

Ik heb ze ook vind ze super met name omdat ik dikke kuiten heb en aanmeten dan gewoon heel duur is. Heb 1 keer de rits kapot gehad, maar mountainhorse heeft hele goede service en de laars is voor niets gemaakt en je ziet er niets van. Supper laarzen!!

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 10:56

Bedankt voor de reacties!!
ik heb dus het probleem dat mijn kuit in het midden erg dik is ( spieren Knipoog ) maar onder mijn knie al gauw 2 maten smaller...het resultaat is dan dat de meeste laarzen nooit mooi aansluiten.Bij mountain horse laarzen heb je dit probleem dus niet?
Heeft er iemand fotootjes van de verschillende modellen die er nu zijn?

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:04

Ook ik heb de Mountain Horse Sportive Riders. Ik ben er erg tevreden over, Ik gebruik ze om gewoon iedere dag mee te rijden. Heb er nog een paar op maat gemaakt laarzen naast, maar die heb ik sinds mijn MH laarzen eigenlijk bijna nooit meer aan. Ik vond het vooral fijn dat je ze praktisch niet in hoeft te lopen. Gewoon aan en rijden. Dat was bij mijn andere laarzen wel anders...

Met stevigere benen heb ik geen ervaring. Ik heb juist hele dunne benen. Daarom zijn mijn andere laarzen ook op maat gemaakt. Deze passen meteen goed. Je hebt ook 2 schachtmaten.

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:17

Ik heb het eerste model, daar mocht je ook nog geen wedstrijd meerijden. Ik heb ze nu ruim 2 jaar en ze krijgen nu slijtage sporen. Ik heb er een keer een nieuwe rits in moeten zetten. Dus ben er zeer tevreden over.

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 13:10

ik heb de high rider nu ongeveer een half jaar en ze bevallen me heel erg, ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad en ik heb ze in dat half jaar de laarzen nog maar 1 keer een grote schoonmaakbeurt gedaan en toch blijven ze heel soepel enzo. het enige nadeel dat je in de warme dagen heel snel zweet met die laarzen, maar dat kan ook wel aan mij liggen omdat ik altijd chaps ben gewent.
en op www.piafferuitersport.nl kan je de foto's van de de laarzen zien.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:45

Ik heb de Mountain horse sportive rider, ideale laars, nadeel is alleen dat ik nu aan het afvallen ben en de laarzen me te wijd worden (had de bredere maat). Ze gaan dus een beetje afzakken.
Verder absoluut over te spreken.
Over de High Rider niet, daar heb ik nu al 3 paar van versleten..

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:51

Ik heb de highrider, nu ongeveer 2 jaar. Maar ik raad je ze af. Niet omdat ze niet fijn zitten want ik vind ze heerlijk zitten, alleen die ritsen....ik heb in totaal voor ong. €130,- aan nieuwe risten er in zitten (ongeveer 3 nieuwe ritsen per laars dus) Ik berg ze gewoon liggend op en hou de ritsen schoon maar het doet niets af.
Maar goed, dit probleem heeft niet iedereen heb ik gemerkt.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 18:25

Ik heb die van mij nu ongeveer twee jaar en die ritsen zijn nog van het weekend kapot gegaan. Ik laat er nu nieuwen inzetten.
En hiervoor heb ik ok een rotpaar gehad, waar die ritsen ook steeds van kapot ging. Maar verder vind ik ze wel ideale rijlaarzen voor elke dag!

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:35

Blijkbaar ben ik de enige die ze niet zo fijn vind.

Het voelt heel erg lomp aan mijn voeten. Ik heb een redelijk smalle voet. De zolen zijn ook heel erg dik, zo dik dat ik de beugels niet onder mijn voeten voel. Heb ze eigenlijk alleen aan in de winter en/of met buitenrijden.

Ik vind ze dus niet zo.

Heb ze gelukkig redelijk goedkoop gekocht (€ 90,00 geloof ik).

Heb trouwens de mountain horse high riders.