stampen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ijsje

stampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 08:35

ik ben bezig mijn paard zadelmak te maken.
hij is alleen heel irritant als ik hem gewoon vastzet aan hety halster,hij is zo ongeduldig dat hij de hele tijd gaat stampen met zijn voorste benen,heb al vanalles geprobeerd om het af te leren,maar niks helpt.,hebben jullie een tip voor mij? Ach gut

doubledream

Re: stampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:18

ijsje schreef:
ik ben bezig mijn paard zadelmak te maken.
hij is alleen heel irritant als ik hem gewoon vastzet aan hety halster,hij is zo ongeduldig dat hij de hele tijd gaat stampen met zijn voorste benen,heb al vanalles geprobeerd om het af te leren,maar niks helpt.,hebben jullie een tip voor mij? Ach gut

dit topic ga ik volgen heb er zelf ook last van....heel die hoeven gaan kapot ook al heeft hij nu hoefijzers maar ik kan nu vet vaak nieuwe ijzers der onder zetten...heb geluk dat me oom hoefsmid is maar...die word het ook wel zat.

Odeale

Re: stampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:23

Toen ulisse dat deed had ik haar nog maar net. De stalhouder heeft haar toen met een zweepje op de voorbenen "gekletst". Nogal on-orthodox maar heeft wel geholpen. Ze heeft het (nagenoeg) nooit weer gedaan.