welk merk broek voldoet aan mijn eisen en is creme/champagne

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

welk merk broek voldoet aan mijn eisen en is creme/champagne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 21:57

Voor is mijn planning om in donkerblauw met creme/champagne te gaan omdat ik dat mooier vind staan bij een bruin zadel en hoofdstel Haha!

Maargoed mijn eisen zijn dus:

* lage of hoge band (maakt dus niet zoveel uit, heb nu altijd lage band maar hoge band zal niet veel anders zitten denk ik)

* de broek moet er in een lengte maat zijn (ben 1.82)

* het moet een strak model zijn zonder bandplooi (eventueel dichtgenaaide bandplooien mogen wel)

* en de broek moet steekzakken hebben (met of zonder drukknoop maakt niet zo heel veel uit, liefst met)

* niet al te duur graag Clown liefst onder de 100 euro

Nu zijn er dus wel veel broeken die aan mijn eisen voldoen, maar er zijn maar erg weinig broeken in deze kleur. Misschien dat 1 van jullie me kan helpen aan een merk of broek?

Ik ga het ook bij de ruiterzaak vragen maar wil toch kijken of de keus wat breder is als waarschijnlijk 1 broek

en dan gaat het om de kleur naast de witte, dus de 2e van links.
Afbeelding

Lottew

Re: welk merk broek voldoet aan mijn eisen en is creme/champ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 22:06

Ik weet niet of ze die exacte kleur ook in eurostar broeken hebben, maar deze broeken hebben naar mijn mening een hele goede prijs / kwaliteit verhouding. Ze kosten rond de 100 euro (heb er een van 70 en een van 120 euro) en ze zijn er in lage / hoge modellen en ook met steekzakken die je dicht kunt maken. Ik ben heel blij met dit merk! Op de site www.eurostar.de (geloof ik, kan ook nl zijn...) en op divoza's site staan diverse modellen. Succes ermee Haha!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 22:17

Idd ik zou ook zeggen Eurostar. Ik heb precies de broek die jij omschrijft alleen dan in een beigekleur, model Klara en in een kindermaat. De kindermaten lopen tot 188 (maat 40 ongeveer?) en zijn een stuk goedkoper.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 08:15

kinder maat zal ik niet passen haha. Ik heb op verschillende sites al zitten kijken maar de meeste zijn er alleen in wit

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 08:46

Eurostar Klara of Klarissa.
Model met dichgenaaide bandplooien, Klara heeft alleen rondgenaaid zitvlak, en Klarissa met kunstlederen zitvlak. Beide broeken hebben een normale tailleband-hoogte en steekzakken met drukknopen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 08:57

is er bij divoza ook niet in de juiste kleur. alleen wit en andere kleuren

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:01

de eurostar moet er wel zijn in het creme.
anders kom je denk ik aan pikeur, moet je eens kijken of je daar 2ehands aan kunt komen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 09:11

pikeur wil ik niet meer omdat ik daar slechte ervaring mee heb. Vind de prijs te hoog voor de kwaliteit (mijn broek was na een paar maanden al aan het slijten, broek van 140 euro) Dus pikeur valt af Haha!

zou het ook kunnen dat die van eurostar er wel zijn maar divoza die kleur gewoon niet heeft ofzo?

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:19

je kunt ze vaak bij de ruitersportzaak laten bestellen in de kleur die je wilt hebben, de champagne/creme broeken zijn in de winkels zelf inderdaad erg schaars.
Ik heb toen ook verschillende broeken aangehad en degene die het lekkerste zat is besteld in de campagne kleur.

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:23

Je kan natuurlijk ook eerst het model aanpassen bij Divoza en als het staat dan vragen of ze de creme kleur voor je willen/kunnen bestellen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 09:29

dat word dan de ruiterzaak hier in de buurt van divoza is te ver weg. maar ik wilde graag even kijken of er wat meer keus is