Vakantie op de veluwe met eigen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Vakantie op de veluwe met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 20:31

Wie weet er een leuk adresje of meerdere adressen op de veluwe waar je lekker met je eigen paarden een paar dagen heen kan???
Graag met eventueele sites en prijzen, adressen enz. Zodat ik iets leuks kan uitzoeken om mijn paardje bosmak te maken, dus wel een rustiger gebied!!! Alles is welkom

Libiris

Re: Vakantie op de veluwe met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:55

HOi

Ik ben een paar keer op de henriette hoeve in Wolfheze geweest, het was echt heel gezellig en heel mooi. Mooie routes vanuit stal te rijden.
De mensen waren echt heel vriendelijk. Als je uit je kamer komt dan zie je meteen alle paarden op stal verder hebben ze hele goede grote weidegangen tot je beschikking.
Je moet maar eens kijken op www.henriettehoeve.com
Ik vind het echt een aanrader. Je kunt zelfs als je wilt per dag een plaats gaan opzoeken zodat je elke dag een andere stalling hebt, want ze brengen jouw spullen dan naar de volgende stalling.
Dit geld voor diegene die dan zijn aangesloten bij de veluwetrail. Je kunt alleen met je eigen paard daar heen gaan, ze verhuren geen paarden.
Ik hoop dat je er iets aan hebt

groetjes
Iris

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 22:27

Libiris schreef:
HOi

Ik ben een paar keer op de henriette hoeve in Wolfheze geweest, het was echt heel gezellig en heel mooi. Mooie routes vanuit stal te rijden.
De mensen waren echt heel vriendelijk. Als je uit je kamer komt dan zie je meteen alle paarden op stal verder hebben ze hele goede grote weidegangen tot je beschikking.
Je moet maar eens kijken op www.henriettehoeve.com
Ik vind het echt een aanrader. Je kunt zelfs als je wilt per dag een plaats gaan opzoeken zodat je elke dag een andere stalling hebt, want ze brengen jouw spullen dan naar de volgende stalling.
Dit geld voor diegene die dan zijn aangesloten bij de veluwetrail. Je kunt alleen met je eigen paard daar heen gaan, ze verhuren geen paarden.
Ik hoop dat je er iets aan hebt

groetjes
Iris

Daar sta ik met mijn fries en shetlander Haha! Mocht je gaan, ik heb een hele makke grote vriendelijke reus dus zeer geschikt als begeleider Knipoog

Ik moet zeggen het is bij ons op stal wel duur om in je 1tje te logeren...

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:21

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:56

Nandoman schreef:
Kijk eens op www.onderdekastanje.nl
Prima accommodatie en hele vriendelijke mensen daar.

Maar je moet wel een grote, drukke 80 km weg over om in het bos te komen.......