Heel Belangrijk ik zoek iemand uit Balen/belgie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

margreet_joy

Heel Belangrijk ik zoek iemand uit Balen/belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 18:57

Laat ik bij het begin beginnen;

Een paar maanden geleden heb ik een oproepje geplaats wie mijn paard kende van vroeger ik had een belgische warmbloed merrie die toen ze veulen was bij willy en walter vrachten heeft gestaan te balen/belgie.

Nu is 5-4-2005 mijn paardje helaas overleden, maar de dag daarna kreeg ik een pm van een mevrouw (weet helaas niet hoe ze heet) die bij de fam. vrachten in de straat woont!
Zij wou kijken of zij meer informatie over mijn paard kon verkrijgen, die vrouw speurt ook vermiste/gestolen paarden op.
Toen ze mij net een pm had gestuurd was ik dr nog niet aan toe, mijn paardje was net overleden, maar nu ben ik heel nieuwschierig naar het verleden van mijn verloren maatje!!

Ik heb alleen de domme pech dat het pm berichtje weg is, ik hoop dat iemand me op bokt kan helpen!!!!!!!!!!

groetjes margreet

orban

Re: Heel Belangrijk ik zoek iemand uit Balen/belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:03

Ik ben van Balen is het Adri hier op bokt niet die je dan een berichtje heeft gestuurd? Zij zoekt namelijk paarden op. Weet je ook in welke straat de fam. Vrachten woont.

margreet_joy

Re: Heel Belangrijk ik zoek iemand uit Balen/belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 07:01

[Edit Karin] verwijderd, beter via PB
Laatst bijgewerkt door Karin op 09-05-05 07:22, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: verwijderd i.v.m. privacy