Mijn paard is, na klinisch+rontgonologisch goed gekeurd te worden bij Bodegraven, verzekerd bij AMEV Hippo. Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Mijn paard had 1 maand geleden heel wat probleempjes en alle behandelingen (giga totaal bedrag) en de verblijfskosten op de dierenartsenpraktijk, werden door hen vergoed. Minus je eigen risico bedrag (een percentage van het verzekerde bedrag van het paard). De mensen aan de telefoon zijn aller vriendelijkst en denken echt met je mee! Ze weten na 1 week nog wie je bent en wat er met je paard was: top. Doen niet moeilijk. Wel moet je dierenarts in overleg met hun amev-dierenarts of die ene duurdere behandeling wel nodig is. Na 1 kort telefoontje is dat ook geregeld. Ze gaan netjes te werk en zijn betrouwbaar.
Zeker een aanrader vanaf mijn kant.
Verder denk ik dat elke verzekering wel zijn voors en tegens heeft en zijn goede en slechte verhalen. Zo zit het met alles in het leven. Je moet gewoon kiezen wat goed voelt.
NB
Mijn paard is verzekererd met een Uitgebreide Verzekering. Zie www.amev-hippo.nl
Deze verzekering geeft een uitkering bij:
- dood en noodslachting door een ongeval of een acuut verlopende ziekte
- blijvende ongeschiktheid door een ongeval
- blijvende ongeschiktheid door een ziekte
- blijvende onvruchtbaarheid na werpen of verwerpen door een ziekte of ongeval
- blijvende ongeschiktheid door kreupelheid
- brand
Succes! En als je nog vragen hebt, PM je maar!