Hallo allemaal!
Voor school moeten wij een samengestelde menwedstrijd organiseren en wel op 14 mei a.s. Nou zijn we al erg ver in de organisatie en gaat het vast helemaal goedkomen (we staan in de nieuwe hoefslag!!) alleen hebben mijn vrijwilligers op het laatste moment afgezegt. Het is zo dat we een heleboel vrijwilligers hebben via de vereniging (Trynwalden, Oenkerk) en vrijwilligers die eerdere jaren ook al geholpen hebben en tevens zouden we allemaal (we zijn met twaalf) twee of drie vrijwilligers zelf meenemen. Nu had ik heel ijverig gedaan en heb vier vriendinnen weten strikken. Mooi denk je dan, gezellig! De vrijwilligers zijn intussen ingedeeld en ja hoor daar was de eerste afzegging! Nou om een lang verhaal kort te maken, ik ben dus aardig teleurgesteld want 3 van de 4 mensen die zouden komen helpen hebben afgezegd!
Dus hier de vraag: Wie zou het leuk vinden om aankomende zaterdag te komen helpen bij de wedstrijd? Het gaat in principe om drie mensen die willen helpen bij de vaardigheidsbaan. Meerdere mensen en publiek zijn natuurlijk ook welkom!!
Je wordt goed verzorgd op de dag zelf en er wordt ook nog een avond verzorgt voor de vrijwilligers waarbij er gereden wordt met een aantal aanspanningen (en misschien staan er dan nog een aantal hindernissen, de waterbak???)
De wedstrijd wordt gehouden op het terrein van PTC+ en in manege 'De Sanjes' te Oenkerk.
Wie wil ons helpen??