Vrijwilligers gezocht! 14 mei a.s. Friesland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Ananas_

Vrijwilligers gezocht! 14 mei a.s. Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 16:48

Hallo allemaal!

Voor school moeten wij een samengestelde menwedstrijd organiseren en wel op 14 mei a.s. Nou zijn we al erg ver in de organisatie en gaat het vast helemaal goedkomen (we staan in de nieuwe hoefslag!!) alleen hebben mijn vrijwilligers op het laatste moment afgezegt. Het is zo dat we een heleboel vrijwilligers hebben via de vereniging (Trynwalden, Oenkerk) en vrijwilligers die eerdere jaren ook al geholpen hebben en tevens zouden we allemaal (we zijn met twaalf) twee of drie vrijwilligers zelf meenemen. Nu had ik heel ijverig gedaan en heb vier vriendinnen weten strikken. Mooi denk je dan, gezellig! De vrijwilligers zijn intussen ingedeeld en ja hoor daar was de eerste afzegging! Nou om een lang verhaal kort te maken, ik ben dus aardig teleurgesteld want 3 van de 4 mensen die zouden komen helpen hebben afgezegd!

Dus hier de vraag: Wie zou het leuk vinden om aankomende zaterdag te komen helpen bij de wedstrijd? Het gaat in principe om drie mensen die willen helpen bij de vaardigheidsbaan. Meerdere mensen en publiek zijn natuurlijk ook welkom!!

Je wordt goed verzorgd op de dag zelf en er wordt ook nog een avond verzorgt voor de vrijwilligers waarbij er gereden wordt met een aantal aanspanningen (en misschien staan er dan nog een aantal hindernissen, de waterbak???)

De wedstrijd wordt gehouden op het terrein van PTC+ en in manege 'De Sanjes' te Oenkerk.

Wie wil ons helpen??

_Ananas_

Re: Vrijwilligers gezocht! 14 mei a.s. Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 19:01

Niemand?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:37

Ik wil op zich wel. Zouden reiskosten vergoed kunnen worden? Of kan ik anders met iemand meerijden uit Groningen?
Ik heb geen/weinig ervaring met mennen (wel eens gedaan, maar niet in wedstrijdverband), maar heb al jaren ervaring met paarden Lachen.

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:57

Wat moet er precies gebeuren, aangezien ik niet eindeloos kan staan en lopen.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 21:25

Reiskosten kunnen niet vergoed worden, moet even goed informeren of er mensen uit groningen komen! Het geen ervaring hebben maakt niet uit! Als je maar niet in de weg loopt, en dat zie je wel! Bij de vaardigheidsbaan is het van belang dat de afgereden balletjes weer op de pionnen komen en dat de poortjes wat versteld worden naar gelang de spoorbreedte van de kar! Maar we hebben in totaal 4 mensen bij de vaardigheidsbaan dus samen is het niet veel werk (denk ik). In ieder geval al super bedankt voor het tonen van deze inzet!!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 07:58

Hey Anne, ook op bokt Clown
Had je nog niet eerder gezien hier!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 09:36

Maar ik jou wel!!