ik heb thuis zo'n zadelbontje liggen van dat schapen bont geloof ik die je onder je Zadel kan doen, ook heb ik een gelpad, ik heb nog niet zo lang een nieuw zadel ligt op zich goed hoor,maar mijn pony heeft n moeilijke rug en helemaal schuifvrij krijg ik t niet..ik heb nu een thorowgood zadel en had vandaag eens het bontje eronder gelegd, ik vond meteen dat mn zadel veel steviger op zn plek bleef liggen, ik vroeg me af is het slecht om er een bontje of gelpad onder te leggen en waar zouden jullie voor kiezen? en klopt het dat de ruimte tussen schoft en zadel dan wat minder wordt (dat is dus bij mij nu ook maar t lijkt mij niet dat dat anders kan..je stopt r wat bij dus minder ruimte is dan logisch?
) maar moet je dan je dekje plus bontje wat hoger leggen ofzo?erg veel ervaring heb ik er niet mee vandaar de vragen en wie rijdt er hier altijd met iets onder zonder dat t eigelijk nodig is?heb weleens gehoord dat onderleggers onzin zijn maar dat is nie mijn mening..ze zijn tog niet voor niks gemaakt?ik hoop op reacties heel graag!
xxx bonny4life~!