Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smurf schreef:ik heb ooit een Wintec gehad op mijn koudbloed waarvan we de witte boom gewoon hadden uitgebogen, dat ging ook prima, was nog te klein achteraf, maar goed, het kan dus
Toydoll schreef:oh pfiew dan is er nog hoop. Door wie hebben jullie het laten doen?
De boom is bij mij niet zoveel te klein (net gepast)..
Indra schreef:Een handige zadelmaker? Met een ijzerdraadje ofzo langs de schoft, overtekenen op karton en een boom laten maken. Zo heeft de zadelmaker dat bij mij ook gedaan. En hij heeft zelf een boom gemaakt want die witte zou ook ruim te krap zijn. Nu mijn paard weer behoorlijk verbreed is door bespiering laat ik ook zsm weer een nieuwe boom maken..
Antheman schreef:Indra schreef:Een handige zadelmaker? Met een ijzerdraadje ofzo langs de schoft, overtekenen op karton en een boom laten maken. Zo heeft de zadelmaker dat bij mij ook gedaan. En hij heeft zelf een boom gemaakt want die witte zou ook ruim te krap zijn. Nu mijn paard weer behoorlijk verbreed is door bespiering laat ik ook zsm weer een nieuwe boom maken..
Ja, maar zo duur is een wintec boom niet, dat kost volgens mij iets van 17 euro? Als ik het goed heb??
En daarbij heb ik er zelf net iets te weinig verstand van.. Dus ik laat het gewoon aan de zadelmaker over.. Toydoll schreef:dus die bomen zijn niet los te koop... dat is wel naar...
marahorse schreef:Toydoll schreef:dus die bomen zijn niet los te koop... dat is wel naar...
die zijn wel los te koop... als je ruitershop maar de moeite doet
) nog steeds prima, ondanks dat het een extra breed zadel is merk je er zelf weinig van hoor
) Het heeft een smalle zit (zelfs smaller dan de Wintec 2000 vind ik zelf). Verder vind ik het qua type het meest in de buurt komen van de Wintec 500, met het verschil dat aan de WW extra lange singelstoten zitten.