BR Premiere regendeken, niet waterdicht?! wie ook klachten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lies1

BR Premiere regendeken, niet waterdicht?! wie ook klachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 16:42

Speciale aanbieding

Premiere ademende waterdichte zomerdeken (BI373100)

Een ademende waterdichte zomerdeken uit de nieuwste ZOMERCOLLECTE 2005.
Een zeer complete deken voorzien van kruissingels met elastiek, staartflap, afneembare bilriemen, dubbele musketon borstsluitingen, schoftbontje.
Zeer goed te gebruiken als zomerdeken maar ook als regendeken door zijn waterdichte vermogen.

Kleuren: taupe
Maten: 175, 185, 195, 205, 215

Afbeelding

Ik heb deze deken gekocht, en vanmiddag is hij niet waterdicht gebleken. Mijn paard heeft een paar uurtjes buiten gelopen. Maar hij was door en door nat. Ik had mijn paard dus beter zonder deken naar buiten kunnen doen. Het water hing gewoon in de deken. Boos!
Ik heb de deken direct teruggebracht naar de ruitersportzaak, het meisje wat me hielp zou dit eerst moeten overleggen met haar baas. En die baas was er vanmiddag niet, dus ik word nog teruggebeld.

Ik dacht ik koop een keer geen bucas, had ik het nu maar wel gedaan. Hamer

Zijn er nog meer mensen hier met dezelfde ervaring als ik?

(als ik mijn geld terug krijg, dan leg ik er wel wat bij, maar dan koop ik een bucas. En anders zullen ze mij een andere deken moeten aanbieden die wel waterdicht is.)

vivanes

Re: BR Premiere regendeken, niet waterdicht?! wie ook klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:14

Nee, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Maar wat ontzettend belachelijk dat ze die deken als waterdichte durven te verkopen! Nu maar hopen dat ze bij de ruitersportzaak met een fatsoenlijke oplossing komen.

Lies1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 17:19

Ik was vanmiddag ook behoorlijk pissed, kun je wel zeggen. Inderdaad je mag verwachten als je een waterdichte deken koopt, dat ie ook waterdicht is. En als het nu een merkloze deken van een paar euri's was, ja dan had ik het kunnen verwachten.

Ik ben benieuwd of ze me bellen, waarschijnlijk moet ik er zelf weer achteraan. Helaas heb ik geen goede ervaringen met ruitersportzaken als het om terugbellen gaat.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:35

Als ze hem als waterdicht verkopen hebben zij hem waarschijnlijk ook als waterdicht ingekocht. Waarschijnlijk zullen ze dan maandag eerst contact hebben met hun leverancier voordta ze je terugbellen... tenminste dat lijkt mij het meest logisch!

Rot voor je dat hij niet waterdicht is!

Zijn er meer mensen met het probleem bij deze deken?

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 07:01

Hmm ik zat ook te denken aan zo'n deken, maar als ik dit zo lees. Dan denk ik dat ik toch maar voor een bucas ga, wel iets duurder maar dan weet ik wel zeker dat ie droog staat.

Ik ben benieuwd wat de medewerkster van de ruitersportzaak zegt.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:21

premiere is geen super merk dus ik had er niet zoveel van verwacht. de ruitersportzaak kan er in princiepe niets aan doen en zal dus verhaal moeten halen bij de leverancier, dat is in dit geval de frima " bieman de haas" premiere is voor hun geen hoofdmerk en wordt in verweghistan gemaakt ik ben benieuwt wat ze zullen zeggen.

Lies1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 09:29

marloezzke schreef:
premiere is geen super merk dus ik had er niet zoveel van verwacht. de ruitersportzaak kan er in princiepe niets aan doen en zal dus verhaal moeten halen bij de leverancier, dat is in dit geval de frima " bieman de haas" premiere is voor hun geen hoofdmerk en wordt in verweghistan gemaakt ik ben benieuwt wat ze zullen zeggen.

Als ik mijn geld terug krijg, koop ik never nooit meer een Premiere meer.
Ik had nog geen ervaring met dit merk, ik denk ook dat het bij deze ervaring blijft.

Ik ben benieuwd of ze op de voicemail staan als ik thuis kom, ik hou jullie op de hoogte.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:36

Ik heb ook een regendeken van Premiere, wel een ander type maar bij de mijne regent het er dus in, hij sluit niet goed aan bij de hals daarom word de hele deken zeiknat, ook d'r onder.
Ik heb verschillende dekens van verschillende merken gehad maar dit jaar ga ik ook voor Bucas en Rambo enzo....en dan hopen dat ik niet ieder jaar weer een nieuwe set dekens hoeft te kopen...

azzurra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:01

Ook al is een deken goedkoop.
Als ze hem als een waterdichte verkopen moet hij dat gewoon zijn.
Anders moeten ze hem als een spatwaterdichte verkopen.
Echt belachelijk ik zou gewoon mijn geld terug eisen.

Lies1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 20:43

Gisteren stond op de voicemail dat ik een nieuwe deken op kon halen bij de ruitersportzaak. Dus dat is mooi.
Ik weet (nog) niet precies wat er mis mee was. (hij is naar de fabrikant gestuurd om getest te worden)

Ik ga morgen die nieuwe deken ophalen.

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 06:40

xxappiexx schreef:
Ik heb ook een regendeken van Premiere, wel een ander type maar bij de mijne regent het er dus in, hij sluit niet goed aan bij de hals daarom word de hele deken zeiknat, ook d'r onder.
Ik heb verschillende dekens van verschillende merken gehad maar dit jaar ga ik ook voor Bucas en Rambo enzo....en dan hopen dat ik niet ieder jaar weer een nieuwe set dekens hoeft te kopen...

Idem bij mij! Ik heb een waterdichte gevoerde deken van Premiere, die hetzelfde probleem heeft. Verder is ie best aardig waterdicht. Ik heb nu een andere gekocht, niet van Premiere en ik ga even afwachten wat die doet.

Lies1, is deze deken die je nu hebt gekregen wel waterdicht? (Alhoewel, kan me voorstellen dat je het nog niet weet omdat het niet heeft geregend, maar je kan natuurlijk altijd de tuinslang erop zetten Haha!)