probleem:
Hij schopt heel de tijd tegen zijn boxdeur, of tegen de boxwanden, maar meestal de deur, en dat maakt een gigantische herrie. Wijzelf en onze buren worden hier 's ochtends meestal rond 7 uur al wakker van! Dat is erg vervelend natuurlijk. Dit doet hij omdat hij aandacht wil denken wij. We hebben al verschillende oplossingen bedacht, maar aan allemaal zat er wel een nadeel of het werkte niet. We wilden eerst rubber matten aan de binnenkant doen van zijn boxdeur, maar dat haalt/trekt hij er op een of andere manier weer af. Nu hebben mijn zus en vader bedacht dat iemand er elke ochtend bij gaat staan ( hij doet het vooral heel erg 's ochtends vroeg ) en dan zodra hij begint met schoppen, een 'klap' geven met een zweep, richting zijn hoofd. Hij stopt er hierdoor wel ( voor even ) mee, en misschien werkt het op de lange duur wel, maar ik wil niet dat hij kopschuw word. Dus mijn vraag is: heeft er nog iemand een paard die dit doet, en zoja, welke oplossing gebruik je ervoor? en weet er verder zowiezo nog iemand hoe ik dit kan oplossen?
ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen en dat er iemand is die me kan helpen.
alvast bedankt