ruiterbewijs.. verlengen of niet verlengen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miranda1983

ruiterbewijs.. verlengen of niet verlengen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 21:06

hey,

ik zit met ene probleempje. 22-06-2005 moet mijn ruiterbewijs verlengd zijn. nou ligt er bij mijn ouders thuis een acceptgire van mijn ruiterbewijs. dat moet binnen 2 weken betaald zijn. alleen ik heb er op dit moment ff geen geld voro en mijn vriend krijgt over 2 weken pas zijn geld(loon) das op de 20ste. dan zou mijn bewijs al betaald moeten zijn. zou het wel kunnen doen op d e 20ste denk ik.

maar ik heb hem eigenlijk nog nooit nodig gehad. alleen heb iker bij me ex verzorg pony wel baat van gehad dat ik dus op haar naar buiten mocht(zonder ruiterbewijs mogen wij namelijk niet op haar naar buiten) vraag niet waarom niet zou ik niet weten.

maar ik weet nou niet of het het waard is om hem te verlengen of niet?

weten jullie het?

ik ga in iedergeval ff aan de eigenaresse van me ex verzorg pony vragen of ik nog wel op haar naar buiten mag als ik mijn bewijs neit laat verlengen. want kome r af en toe nog.

maar ik zou jullie mening graag willen horen.

groetjes miranda

KozieZ

Re: ruiterbewijs.. verlengen of niet verlengen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:08

Ik zou het wel laten verlengen. Anders is het ook zonde dat je het gehaald hebt. Kan je niet zoalng het geld van iemand lenen?

Linet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:11

Ik moet hem nu ook gaan verlengen, ik zou het maar doen!! Is toch zonde als je al die moeite ervoor hebt gedaan, en dat ie dan niet meer geldig is!

Choices

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:19

Ja je moet hem wel verlengen anders verloopt hij en moet je het na een tijdje weer halen.. zonde dus van je examen en de kosten en alles!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:23

Maar ik heb begrepen dat je het tegenwoordig nergens meer nodig hebt. Ik vroeg mezelf ook al af of ik het de volgende keer wel verleng.

briandylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 00:06

De regels hier in Nederland willen nog wel eens veranderen,stel dat het over een tijdje overal verplicht is dan kan je alles op nieuw gaan halen en betalen,dat zo dan wel zonde zijn.Ik zou hem toch maar betalen je krijgt er zeker spijt van later als je het niet doet.

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 08:09

als ik jou was zal ik het wel verlengen! Ik doe het ook nog iedere 2 jaar braaf. Z'n examen opnieuw doen kost echt handenvol geld, terwijl 20 euro nog te overzien is. Gewoon lenen van iemand!!

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 08:57

hey,

het is geen 20 euro.
tis 30 euro.

maar denk dat ik het maar dan de20ste pas stuur. zijn de 2 weken net om.