Ik heb een vraagje .. en dat is ...
Wie weet er een leuke naam voor een shetlander ruin .. het is een koffievos/bruin enuu we moeten nog een naam verzinnen, maar dat lukt niet
we komen er niet uit .. dus willen jullie ons helpen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
we komen er niet uit .. dus willen jullie ons helpen

Diana_Mabel schreef:Met welke letter moet het beginnen of maakt dat niet uit?
het is toch een "sportnaam" in z'n papieren staat dat die bon bonfire heet ..
Mischa schreef:Rinky vind ik een erg leuke naam voor een Shetlander
Mogley (heel letterlijk vertaald: Mookelie) vind ik ook wel grappig
Succes en veel plesier met 'm
Jaa dat zijn ook leuke namen
Diana_Mabel schreef:Buddy, Buster, Bliss, Disco, Twister zoiets?
of een apartere naam?
Kiaran schreef:je kan hem ook een naam geven naar een eigenschap of uiterlijk kenmerk, dit doen ze vaak bij ijslanders zo iets als ganti (grappenmaker), vinur (vriend) zoiets vind ik errug leuk

wat is het voor taal?
.. (Hoezo..hahahaha..tis een megaspook, vreet van alles uit) 
Mischa schreef:Kiaran schreef:je kan hem ook een naam geven naar een eigenschap of uiterlijk kenmerk, dit doen ze vaak bij ijslanders zo iets als ganti (grappenmaker), vinur (vriend) zoiets vind ik errug leuk
Wat een leuke namen
Vinur heb ik nog nooit van gehoord maar klinkt mooiwat is het voor taal?
op http://www.icelandic-horses.com/ kun je prachtige namen vinden. Ik vind IJslandse namen erg mooi, maar ik denk dat het niet zo passend is bij een Shetlander. Omdat het toch typisch voor IJslanders is.
Ramona_lief schreef:Diana_Mabel schreef:Met welke letter moet het beginnen of maakt dat niet uit?
Maakt niet uithet is toch een "sportnaam" in z'n papieren staat dat die bon bonfire heet ..
Pinacolada schreef:Mijne heet Shadow..maar noem m altijd Spooky.. (Hoezo..hahahaha..tis een megaspook, vreet van alles uit)