mensen uit Limburg....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje

mensen uit Limburg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 21:31

....is er iemand hier die uit de buurt komt van Sevenum? Ik wil graag weten of er daar in de buurt goede ruiterroutes zijn, dus uitrijmogelijkheden. Is er iemand die me dat kan vertellen?

Alvast bedankt!

Dyyy

Re: mensen uit Limburg....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 22:02

Ik ben uit Limburg maar zou in Sevenum niet de weg weten. Ik heb eens ff gegooglt maar dr is eigelijk niet echt iets over te vinden. Misschien zou je navraag kunnen doen bij het VVV

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 23:00

In het bos van Sevenum ken ik de weg niet zo goed. Maar een dorpje verderop (Ysselsteyn) daar kun je echt heel fijn in het bos rijden. In Sevenum zelf ligt ook veel bos, maar daar moet je wel rekening houden met heel veel wandelend volk ivm de centerparcs enzo die daar in de buurt liggen. De renpaarden van Pubben trainen ook altijd in het bos, maar die hebben hun eigen vaste weg waarop ze dat doen.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:33

Ik ben ook uit Limburg, maar in Sevenum zou ik niet weten wat er is. Ken alleen de mijnweg, maar die ligt in Herkenbosch Knipoog

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 10:40

In Sevenum stikt het van de bossen, erg mooi daar. Maar of je er overal mag rijden zou ik niet weten.Moet even bij de plaatselijke VVV vragen.