animo mini-concours hipique voor Brooke Hospital ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

animo mini-concours hipique voor Brooke Hospital ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 20:30

Ik heb dus net meer dan een halve hectare grond gehuurd........en weet nog niet precies wat ik ermee ga doen Haha! maar een idee schoot mij te binnen.......om een mini-wedstrijd (dressuur/springen + eventueel mennen) te organiseren, waarbij de opbrengsten naar Brooke gaan.

Wat heb ik nodig:
- juryleden voor alle takken !!!! kent iemand bij mij in de buurt (omg. Roosendaal) die bv GP ruiter is of al is het "maar" Z2 Knipoog , of ZZ springen
- iemand van wie ik hindernismateriaal kan lenen ?
-Vrijwilligers om broodjes/frisdrank te verkopen e.d. !
- ik heb Brooke al gemailed om te vragen of ze met een stand willen komen staan !
-Iemand die een "parcours" kan bouwen waarbij alle "maten" paarden mee kunnen doen (tijdsregistratie ivm barrage !)
- wedstrijd coupons ( heb ik wel........maar zeer verouderd Clown op de oude puntentelling nog waar 120 punten een winstpunt was)
- zijn er misschien mensen met "eigen bedrijven " op bokt die prijzen kunnen verzorgen ?
- iemand die handig is met de computer een aanplakbiljetten (en flyers- die ik bij paardenmensen in de bus kan steken) kan maken
- iemand die een bekende ruiter kent die een "show" wil geven ?

Wat nog meer ? kom maar met ideeen ! vrijwilligers zijn natuurlijk ook welkom ! (ringmeesters, schrijvers voor puntentelling etc.)

en nog belangrijker, weet iemand hoe het zit met de "gemeente" in belgie, heb je hier een vergunning voor nodig, zo ja, kost dat geld, hoeveel ?
Hoe zit het met verzekering ? wat als er een ongeluk gebeurt ??

brand los !

voor degenen die het niet kennen www.brooke.nl maar zorg dat je niet "net" gegeten hebt Knipoog

KellyenXena

Re: animo mini-concours hipique voor Brooke Hospital ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 08:59

Wat een super idee!
Ik heb je al een pb gestuurd en brainstorm nog even lekker verder!

Iemand nog ideeen? Suggesties?

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:33

Ik wil even zeggen dat ik het een superidee vind! Om te helpen woon ik gewoon echt te ver weg...

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:34

Supercool idee van je ! Brooke verricht goed werk, en ik zou dus ook graag willen helpen, maar ik weet niet hoe de afstand is?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:48

Wat een geweldig idee zeg.
Helaas doe ik niet mee, het is te ver weg voor mij Haha!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 11:26

Ik vind het een super idee.
Ik help graag mee. (heb je misschien ook vervoer nodig van materiaal, aan vrachtwagen kom ik zo met chaffeur).

Kan ik ook gelijk je huisje komen bezichtigen Knipoog