maar een idee schoot mij te binnen.......om een mini-wedstrijd (dressuur/springen + eventueel mennen) te organiseren, waarbij de opbrengsten naar Brooke gaan.Wat heb ik nodig:
- juryleden voor alle takken !!!! kent iemand bij mij in de buurt (omg. Roosendaal) die bv GP ruiter is of al is het "maar" Z2
, of ZZ springen - iemand van wie ik hindernismateriaal kan lenen ?
-Vrijwilligers om broodjes/frisdrank te verkopen e.d. !
- ik heb Brooke al gemailed om te vragen of ze met een stand willen komen staan !
-Iemand die een "parcours" kan bouwen waarbij alle "maten" paarden mee kunnen doen (tijdsregistratie ivm barrage !)
- wedstrijd coupons ( heb ik wel........maar zeer verouderd
op de oude puntentelling nog waar 120 punten een winstpunt was)- zijn er misschien mensen met "eigen bedrijven " op bokt die prijzen kunnen verzorgen ?
- iemand die handig is met de computer een aanplakbiljetten (en flyers- die ik bij paardenmensen in de bus kan steken) kan maken
- iemand die een bekende ruiter kent die een "show" wil geven ?
Wat nog meer ? kom maar met ideeen ! vrijwilligers zijn natuurlijk ook welkom ! (ringmeesters, schrijvers voor puntentelling etc.)
en nog belangrijker, weet iemand hoe het zit met de "gemeente" in belgie, heb je hier een vergunning voor nodig, zo ja, kost dat geld, hoeveel ?
Hoe zit het met verzekering ? wat als er een ongeluk gebeurt ??
brand los !
voor degenen die het niet kennen www.brooke.nl maar zorg dat je niet "net" gegeten hebt