Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lucky1 schreef:Ik zou als ik jou was geen les gaan geven zonder dat je gediplomeerd bent, je kunt hier namelijk grote problemen mee krijgen als er iets gebeurd tijdens de les met je lesklant.
Je bent namelijk niet verzekerd ook niet met je wa-verzekering want die betalen dan niks uit, dus kun je al de geleden schade van je lesklant betalen uit je eigen zak. Niet echt verstandig dus....
rooiesabien schreef:Lucky1 schreef:Ik zou als ik jou was geen les gaan geven zonder dat je gediplomeerd bent, je kunt hier namelijk grote problemen mee krijgen als er iets gebeurd tijdens de les met je lesklant.
Je bent namelijk niet verzekerd ook niet met je wa-verzekering want die betalen dan niks uit, dus kun je al de geleden schade van je lesklant betalen uit je eigen zak. Niet echt verstandig dus....
Dit slaat echt nergens op hoor!! ik geef ook les en als er wat gebeurd is het de ruiter zijn eigen verantwoording, jij kan daar niet voor aansprakelijk worden gesteld! (heb het nagevraagd bij mn moeder die zit in de verzekeringen e.d)
karoliena schreef:Zoals ik al zei kan ik het orun papiertje niet halen en blijft er dus weinig anders over..