ik zoek al een tijdje maar ik kan niet iemand vinden die geschikt is want alleen kids van 12 jaar reageren en daar kan ik echt niet aan beginnen
mijn paard is nu bijna 2 maanden onder het zadel en ze is echt heel erg lief maar ze moet wel weten wie de baas is anders neemt ze je erg in de maling
vandaar dat ik iemand vanaf 16 zoek (liefst nog wat ouder)
ik zet het maar even op vmr want mischien weten jullie hoe ik het kan aanpakken of weet iemand een geschikt persoon??
de toekomstige bijrijder(ster) mag van mij heel veel 3x rijden in de week ze mogen wedstrijden rijden als ze goed op conditie is en als ze wat beter luisterd en buitenrijden vind ik ook niet erg
het gaat om een merrie van bijna 4 jaar en 1,60 hoog en heel erg lief maar nog wel jolig
ik heb het ook al in de rubriek verzorgpaarden geschreven maar daar word niet echt veel gelezen
de reden dat ik een bijrijder zoek is omdat ik werk op oproepbasis en ben dan tot in de avond werken
Nou dat is wel heel klein gezien maar je kan de eigenaar financieel best een beetje helpen. Ik vind voor wat KAN wat..